הארדן הפציץ 49 נק' מול דאלאס, 36 לאנטטוקומפו מול בוסטון

ג'יימס הארדן | Mike Ehrmann/Getty Images

כוכב יוסטון להט ב-149:153 מול דונצ'יץ' (טריפל-דאבל) וחבריו, היוונו סיפק הצגה ב-112:119 של מילווקי. אורלנדו ניצחה את ברוקלין, סן אנטוניו גברה על סקרמנטו

(גודל טקסט)

אחרי ליל החזרה החגיגי שסיפק לנו משחקים דרמטיים וסיפורים מעניינים ביותר, מחזור של שישה משחקים ב-NBA יצא לדרכו הלילה (בין שישי לשבת). הוא החל עם ניצחון של אורלנדו על ברוקלין, ונמשך עם חגיגה של ג'יימס הארדן ויוסטון מול דאלאס ושל יאניס אנטטוקמפו ומילווקי מול בוסטון. כמו כן, סן אנטוניו ניצחה את סקרמנטו, פורטלנד גברה על ממפיס ו-וושינגטון נכנעה לפיניקס.

יוסטון – דאלאס 149:153 (אחרי הארכה)

המאבריקס היו טובים, הובילו כמעט לאורך כל המשחק, אבל ג'יימס הארדן היה ביום פשוט ענק והחזיק את הרוקטס בחיים עם 49 נקודות, תשעה ריבאונדים ושמונה אסיסטים. הרבע הראשון הסתיים בשוויון, ומאותו רגע דאלאס שלטה בנעשה. ברבע השלישי היא אף הובילה ביתרון דו ספרתי שעמד בשיאו על 14 נקודות הפרש.

לקראת סיום הזמן החוקי יוסטון הצליחה לצמק את הפער והשיגה 139:139 דרמטי, שהוביל להארכה, בה היא לקחה את השליטה והצליחה לשמור על יתרון קטן עד לניצחון הנהדר. מלבד הארדן, גם ראסל ווסטברוק היה מצוין עם 31 נקודות, 11 ריבאונדים ושמונה אסיסטים. מן העבר השני, קריסטפס פורזינגיס היה הקלע המוביל של המאבס עם 39 נקודות ו-16 ריבאונדים, ולוקה דונצ'יץ' רשם טריפל דאבל – 28 נק', 13 ריבאונדים ו-10 אסיסטים.

מילווקי – בוסטון 112:119

הבאקס, שהיו הקבוצה הטובה במזרח בעונה הסדירה, חזרו בצורה מרשימה. הם פתחו את הרבע הראשון בטירוף ובריצץ 2:17, אך בהמשך ההפרש הצטמצם. הוא חזר להיות דו ספרתי ברבע השני, אך לרגעים בודדים, וברבע השליטי הסלטיקס השיגו יתרון ראשון במשחק. עם זאת, הוא לא הצליחו לברוח והובילו לכל היותר בנקודה אחת בלבד לכל אורך ההתמודדות.

בסוף הרבע האחרון מילווקי הצליחה לשמור על הפרש של 4-8 נקודות ולא איפשרה לבוסטון לחזור למשחק ולקבוע סוף דרמטי. מי שניצח על החגיגה אצל המנצחת היה יאניס אנטטוקומפו הנפלא, עם 36 נקודות, 15 ריבאונדים ושבעה אסיסטים.

יאניס אנטטוקומפו | Garrett Ellwood/NBAE via Getty Images

סן אנטוניו – סקרמנטו 120:129

הספרס של גרג פופוביץ' פתחו מצוין את המשחק, השיגו במהירות הפרש דו ספרתי שהחזיק עד לאמצע הרבע השני, אך מאז המשחק הפך הרבה יותר צמוד. דקה ורבע לסיום, סן אנטוניו הייתה בהפרש של ארבע נקודות, ואז דמאר דרוזן ביכולת מצוינת קלע שש נקודות, הגדיל את ההפרש ובעצם גמר את המשחק. הפורוורד הוביל את קלעי קבוצתו עם 27 נקודות ועשרה אסיסטים, כשמנגד 39 נקודות של ד'ארון פוקס לא הספיקו.

ברוקלין – אורלנדו 128:118

המג'יק, עליהם אפשר להגיד שהם פחות או יותר משחקים בבית, עקפו את הנטס ועלו למקום השביעי בטבלת המזרח, כששתי הקבוצות נלחמות על העפלה לפלייאוף, שלשמה הן צריכות לשמור על מרחק של יותר מארבעה משחקים מוושינגטון וויזארדס המדורגת תשיעית. ברוקלין הגיעה לבועה במתחם דיסניוורלד בסגל חסר מאוד וללא כוכביה הבכירים קיירי אירווינג וקווין דוראנט, כיוון שהראשון מתאושש מפציעה בכתפו והשני העדיף לחכות לעונה הבאה כדי לחזור מהפציעה שהשביתה אותו מאז סדרת הגמר אשתקד. גם ווילסון צ'נדלר ודיאנדרה ג'ורדן לא נסעו עם חבריהם לאורלנדו והחיסורים בהחלט השפיעו על יחסי הכוחות.

השחורים-לבנים דווקא פתחו פער של שמונה נקודות ברבע הראשון, אך שחקניו של סטיב קליפורד התעוררו ברבע השני וירדו להפסקה ביתרון דו ספרתי, 59:70. ברבע השלישי ההפרש צמח והגיעו בשיאו ל-29, ברוקלין מזערה נזקים ב-12 הדקות האחרונות אך זה לא הספיק לה על מנת למנוע הפסד. אוון פורנייה הצרפתי הוביל את קלעי המנצחת עם 24 נקודות, שחקן האולסטאר ניקולה ווצ'ביץ' הוסיף 22 ושבעה כדורים חוזרים. הפורוורד ג'ונתן אייזק תרם 16 מהספסל. בשורות הנטס, טימותי לוואו-קבארו קלע 24, קאריס לוורט ניסה לסייע לו עם 17 משלו אך את רובן קלע במחצית הראשונה. ג'ארט אלן וג'ו האריס רשמו 14 כל אחד.

תוצאות נוספות

פורטלנד – ממפיס 135:140 (אחרי הארכה)
וושינגטון – פיניקס 125:112

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי