סמארט לאחר ההפסד: "שופטים ביטלו שריקות כדי להשאיר את יאניס"

יאניס אנטטוקומפו, מרקוס סמארט | Ashley Landis-Pool/Getty Images

הגארד של בוסטון, מרקוס סמארט, אמר לאחר ההפסד שהשופטים עשו הכל כדי להשאיר את הפריק היווני ממילווקי בדקות הסיום

(גודל טקסט)

מילווקי ובוסטון נפגשו הערב בבועת ה-NBA באורלנדו, והקבוצה עם המאזן הטוב בליגה מלפני פגרת הקורונה, יצאה עם ידה על העליונה בסיום משחק דרמטי, מאחורי עוד מופע של ה-MVP המכהן, יאניס אנטטוקומפו, שקלע 36 נקודות, הוסיף 15 ריבאונדים ו-7 אס'.

הגארד הלוחמני של בוסטון, מרקוס סמארט, היה תוקפני לאחר המשחק בטענה ששופטים ביטלו שריקות והשתמשו בתירוצים כדי להשאיר את ה-MVP על המגרש בדקות הסיום, במשחק שבו הסלטיקס הפסידו 119:112 לבאקס.

"הלוואי שהיינו מקבלים תירוץ טוב יותר". אמר סמארט על מהלך שקרה 1:28 דקות לסיום המשחק ברבע הרביעי, כשיאניס חדר לסל, הפיל את דניאל טייס וקיבל עבירת תוקף, אך לאחר התייעצות השופטים, ההחלטה השתנתה לעבירה לחובתו של סמארט, בזמן קריטי בו הסלטיקס יכלו להשוות את התוצאה.

מרקוס סמארט עם דניאל טייס, יאניס אנטטוקומפו על הרצפה | Jim Davis/The Boston Globe via Getty Images

"התירוץ היה שאיחרתי להגיע לעמדה. בכנות, אני חושב שכולם יודעים מה הסיפור האמיתי. זאת הייתה אמורה להיות העבירה השישית של יאניס, הם לא רצו להוציא אותו מהמשחק. צריך להגיד את הדברים כמו שהם".

יאניס הגיב לנושא בעצמו אחרי המשחק: "קודם כל, זאת דעתו בלבד. בסופו של היום, כשדיברתי איתו אחרי המשחק, אני מכבד אותו כשחקן. אני חושב שהוא נהדר, אני מכבד אותו על כך שהוא תמיד הראשון על הפרקט, הוא סומך על החברים שלו לקבוצה, הוא משחק חזק, הוא שומר על השחקן הטוב ביותר תמיד. אז, זה מה שאמרתי לו בסוף המשחק. אמרתי לו: 'אני מכבד אותך, אני מכבד את העובדה שאתה משחק חזק ואני משחק חזק'. שום דבר חוץ מזה, אני לא הולך לתקוף אותו, זאת לא האישיות שלי. אני פשוט מנסה להישאר מרוכז ולעזור לקבוצה שלי לנצח, ואני יודע שהוא הולך לנסות לדבר איתי כל המשחק ולנסות להוציא אותי מריכוז, ואני מכבד את העובדה שהוא עושה את זה. אני מבין. כשאני יושב אחורה ונרגע אני מבין מה הוא מנסה לעשות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי