לברון ג'יימס: "לטורונטו יש DNA של אלופה, אי אפשר לקחת לה את זה"

פרד ואנווליט, או.ג'יי אנונובי
פרד ואנווליט, או.ג'יי אנונובי | Ashley Landis - Pool/Getty Images

כוכב לוס אנג'לס לייקרס הרעיף שבחים על הרפטורס אחרי שנכנע 107:92: "בתקשורת אולי לא מדברים עליה יותר מדי, אבל השחקנים בליגה יודעים איזו קבוצה זו". המאמן ניק נרס: "יודעים שקשה להכניע אותנו"

(גודל טקסט)

בלילה שבין חמישי לשישי הצליחה לוס אנג'לס לייקרס לגבור על משוכה גבוהה בדמות היריבה העירונית לוס אנג'לס קליפרס ביום חזרת משחקי ה-NBA, אבל הלילה (בין שבת לראשון) לברון ג'יימס וחבריו רשמו את הפסדם הראשון בבועה בדיסניוורלד, כאשר נכנעו 107:92 לאלופה טורונטו רפטורס.

הקבוצה מעיר המלאכים נעצרה על 22 נקודות בלבד ברבע האחרון מול 35 של הקנדים ורשמו את הפסדם ה-15 העונה, בעוד האלופה בשקט-בשקט מגיעה למאני טיים כשהיא מאוד בטוחה בעצמה וגם היריבות כבר רואות בה טוענת לכתר, על אף שאיבדה לפני כשנה את הכוכב הגדול קוואי לאונרד.

המאמן ניק נרס נשאל על כך והשיב: "לא נראה לי שהולכים להתייחס כל כך לניצחון שלנו, גם קודם לכן לא ממש התייחסו לניצחונות שלנו, אבל זה בסדר. אנחנו אוהבים לשחק ואוהבים להתחרות, יודעים שקשה להכניע אותנו ואני חושב שעדיין לא הגענו לתקרת הזכוכית שלנו. היה פסק זמן שלקחתי ברבע השני, הסתכלתי על המספרים וראיתי שאנחנו קולעים ב-30 אחוז ועדיין מובילים. זה מראה כמה ההגנה שלנו חזקה".

מארק גאסול
מארק גאסול | Ashley Landis – Pool/Getty Images

לברון ג'יימס, שאמנם סיים עם דאבל-דאבל, אבל נעצר על 20 נקודות, החמיא גם הוא לאלופה ומי שאולי תעמוד בעוד כחודשיים בינו לבין טבעת אליפות רביעית: "זו באמת קבוצה נהדרת, בלי אבל ובלי אם. זו קבוצה שמאומנת היטב ויש לה DNA של אלופה – זה משהו שאי אפשר לקחת מקבוצה שזוכה באליפות. יש לה גם שחקנים כמו מארק גאסול שהיו במעמדים הכי גדולים וזה משהו שרואים. בתקשורת אולי לא מדברים יותר מדי על טורונטו או עושים לה כבוד כי קוואי עזב, אבל השחקנים בליגה יודעים איזו קבוצה זו".

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | Ashley Landis – Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי