דייויס וג'יימס הכניעו 108:116 את יוטה, וויליאמסון להט בניו אורלינס

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | Kim Klement - Pool/Getty Images

AD קלע 42 נקודות, לברון הוסיף 22 וגם תשעה אסיסטים בדרך להבטחת הפסגה במערב. וגם: 23 נקודות ב-25 דקות לרוקי של הפליקנס בניצחון על ממפיס, פילדלפיה גברה 130:132 על סן אנטוניו

(גודל טקסט)

.צריכים להתרגל לכך, אבל משחקי ה-NBA מתקיימים על בסיס יומי ויוצאים לדרך כבר בשעת ערב מוקדמת בישראל. כבר אתמול (שני) נערכו שלושה משחקים ובמוקד הניצחון של טורונטו 103:107 על מיאמי, אבל במהלך הלילה עלו לפרקט אנתוני דייויס ולברון ג'יימס, שהובילו את לוס אנג'לס לייקרס לניצחון 108:116 על יוטה ג'אז ולהבטחת הפסגה במערב. עוד קודם לכן, זאיון וויליאמסון העניק לניו אורלינס ניצחון קריטי על ממפיס ופילדלפיה הכניעה את סן אנטוניו בתום מותחן אדיר.

יוטה ג'אז – לוס אנג'לס לייקרס 116:108

אנתוני דייויס במשחק נפלא של 42 נקודות, 12 ריבאונדים, ארבעה אסיסטים ושלוש חטיפות, לברון ג'יימס הוסיף 22 נקודות ותשעה אסיסטים – וביכולת כזו של שני הכוכבים אי אפשר להכניע את הלייקרס. אגב, זו הפעם ה-12 השנה ששניהם קולעים יחד מעל 60 נקודות והמאזן הוא 0:12 ללייקרס, שהבטיחה כעת את המקום הראשון במערב לקראת הפלייאוף. מן העבר השני, דונובן מיטשל עם 33 נקודות ומייק קונלי עם 24 נקודות משלו ניסו, גם רודי גובר עם 13 כדורים חוזרים ו-16 נקודות (100 אחוז מהשדה) ניסה ככל שביכולתו, אך ביוטה לא הצליחו להתמודד עם דייויס וג'יימס.

אנתוני דייויס
אנתוני דייויס | Kim Klement – Pool/Getty Images

ניו אורלינס פליקנס – ממפיס גריזליס 99:109

הכוכב של הפליקנס, זאיון וויליאמסון, הצהיר מיד בסיום המשחק: "אני שוב מרגיש חי. הרוח התחרותית שלי חזרה ואני שמח שהמאמן והקבוצה סמכו עליי כדי להכריע את ההתמודדות". ואכן, הרוקי של ניו אורלינס ששיחק רק 15 ו-14 דקות בשני המשחקים הראשונים של הקבוצה בבועה באורלנדו, זכה הפעם ל-25 דקות והשיב עם 23 נקודות, חמישה אסיסטים ושבעה כדורים חוזרים. ברנדון אינגרם הוסיף 24 נקודות והפליקנס השיגו ניצחון קריטי, שמציב אותם 2.5 משחקים אחרי הגריזליס בקרב על הפלייאוף. ג'ארן ג'קסון הוביל מנגד את קלעי המפסידה עם 22 נקודות, אך לא מנע הפסד שלישי רצוף בדיסניוורלד.

זאיון וויליאמסון
זאיון וויליאמסון | Ashley Landis-Pool/Getty Images

פילדלפיה 76' – סן אנטוניו ספרס 130:132

שלשה של שייק מילטון כשנותרו 7.2 שניות על השעון הכריעה את המפגש והעניקה לסיקסרס ניצחון אדיר על גרג פופוביץ' והספרס, אבל כמעט כמדי משחק, המחמאות בצד המנצח מגיעות לג'ואל אמביד שעם 27 נקודות ותשעה כדורים חוזרים, כולל קליעת עונשין כשהשעון הראה 0.4 שניות לסיום, סיים כקלע המוביל, בעוד טוביאס האריס הוסיף 25 נקודות וג'וש ריצ'רדסון 19. את קלעי סן אנטוניו הוביל דמאר דה רוזן עם 30 ומהספסל תרם רודי גאי 24 משלו, אך ההפסד הראשון שלה באורלנדו הותיר אותה בפיגור של משחק וחצי אחרי ממפיס השמינית ומנע ממנה להיות הראשונה שמגיעה לשלושה ניצחונות בבועה.

ריצ'רדסון והאריס מברכים את מילטון
ריצ'רדסון והאריס מברכים את מילטון | Mike Ehrmann/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי