תחזית ESPN: אבדיה במקום ה-4 לקראת הדראפט, מדר דורג 46

דני אבדיה, ים מדר | דני מרון

ב-16 באוקטובר הולך להיות מעניין מאוד. לאחר שזכה באליפות עם מכבי ת"א, הכוכב הצעיר זכה למחמאות: "קורא את המשחק בצורה נהדרת, אפשר לראות את הקשיחות והתחרותיות שלו". רכז הפועל ת"א לראשונה בין 60 הראשונים

(גודל טקסט)

לאחר חגיגות האליפות של מכבי תל אביב ותום "עונת הקורונה", ההכנות לקראת דראפט 2020 של ה-NBA שיתקיים ב-16 באוקטובר, נמצאות בשיאן ואיתן גם שני הנציגים הישראליים, דני אבדיה וים מדר.

כיאה לאלוף טרי, אבדיה דורג במקום הרביעי של התחזית המוקדמת, כאשר רק אנתוני אדוארדס, לאמלו בול וג'יימס וייסמן דורגו כצפוי מעליו. "מבנה הגוף של אבדיה מספיק טוב כדי לשמש כפאוור פורוורד, אבל יש לו גם יכולת טיפול בכדור, צורת משחק ויצירתיות של פוינט גארד".

עוד נכתב על הכישרון המבטיח: "הוא קורא את המשחק בצורה נהדרת. יש לו נטייה לתקוף בכל פעם שהוא על המגרש, וגם יודע לזרוק שלשות בזמן מעבר. אפשר לראות את הקשיחות והתחרותיות שלו. העונה הוא שיפר משמעותית את המשחק ההגנה שלו, רושם הרבה חסימות ומצליח לקחת ריבאונדים בצורה טובה. בנוסף, אבדיה למד איך לשחק בלי הכדור, בגלל שהוא שיחק תפקיד משני יותר בקבוצה מקצוענית כמו מכבי ת"א"

סק הנרי, דני אבדיה | דני מרון

מלבד השבחים, הכוכב הצעיר "זכה" גם לכמה נקודות לשיפור בכלי התקשורת הבכיר: "הקליעות שלו מקו העונשין ומהשלוש לא עקביות. ידו הימנית הרבה יותר דומיננטית, והרבה פעמים הוא סומך רק על שינוי הקצב והמהירות שלו, תוך כדי שהוא משתמש בגוף שלו כדי לייצר מרחב. כל זה עלול להיות הרבה יותר קשה מול שחקני הגנה ב-NBA".

ואיפה ממוקדם מדר? הרכז של הפועל תל אביב, שסיים את העונה בשיאו, אמנם לא נמצא באותו במקום כמו חברו לנבחרת העתודה, אך גם הוא התקדם משמעותית עם המקום ה-46 בתחזית המוקדמת. עד לפני כן, הוא לא היה בים 60 הראשונים, אך נראה שסוף העונה את שלו עבורו.

ים מדר |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי