הארדן קלע 39 נק' נגד לייקרס נטולת לברון, לילארד להט נגד דנבר

ג'יימס הארדן
ג'יימס הארדן | Kim Klement-Pool/Getty Images

כוכב יוסטון רוקטס הסתדר גם ללא ווסטברוק ב-97:113 על מוליכת המערב, שהעניקה מנוחה לג'יימס הפצוע במפשעה. הרכז קלע 45 נקודות וקירב את הטרייל בלייזרס לפלייאוף על חשבון ממפיס. וגם: קליפרס הכניעה את דאלאס

(גודל טקסט)

יום המשחקים ב-NBA (בין חמישי לשישי) יצא לדרך כבר אתמול בשעות הערב המוקדמות, אבל הגיע לשיאו רק בשעות הבוקר של יום שישי, כאשר מפגש הענקים בין יוסטון רוקטס ללוס אנג'לס לייקרס הסתיים – אלא שלברון ג'יימס לא שותף אחרי שהקבוצה מעיר המלאכים הבטיחה את מקומה בפסגת המערב וגם ללא ווסטברוק, ג'יימס הארדן להט והוביל את הטקסנים לניצחון.

יוסטון רוקטס (25:43) – לוס אנג'לס לייקרס (17:51) 97:113

אחרי שהבטיחה את פסגת המערב, לוס אנג'לס לייקרס יכולה להרשות לעצמה להעניק ללברון ג'יימס מנוחה. הלילה הכוכב הגדול שלה לא נכלל בסגל של דוק ריברס וצפה בחבריו נכנעים לג'יימס הארדן והרוקטס, כשעל פי הודעת הקבוצה הוא סובל מפגיעה במפשעה. עם זאת, לברון בן ה-35, שהחמיץ בעונה שעברה 27 משחקים בעקבות אותה פגיעה שספג בחג המולד, צפוי לשוב כרגיל לפלייאוף.

בהיעדרו, ג'יימס הארדן הסתדר גם ללא סיוע מראסל ווסטברוק שהיה בספק למשחק ולא נכלל בסגל. "הכוכב המזוקן" קלע 39 נקודות ומסר 12 אסיסטים, היה רחוק שני ריבאונדים מטריפל דאבל, אבל זה הספיק כדי להכריע את המשחק. מנגד, אנתוני דייויס קלע 17 נקודות לזכות ל.א לייקרס, קייל קוזמה עם 21 סיים כקלע המוביל של הקבוצה המנוצחת.

ג'יימס הארדן
ג'יימס הארדן | Kim Klement-Pool/Getty Images)

דאלאס מאבריקס (30:41) – לוס אנג'לס קליפרס (22:46) 126:111

קוואי לנארד ופול ג'ורג' עם 29 ו-24 נקודות בהתאמה הובילו את הקליפרס לניצחון משכנע על הצמד האירופי של המאבריקס, לוקה דונצ'יץ' וקריסטפס פורזינגיס שקלעו 29 ו-30 נקודות כל אחד. ארבעה משחקים לפתיחת הפלייאוף, הקליפרס עדיין חסרים את מונטרז הארל ופטריק בוורלי והם עשויים לחזור בשבוע הקרוב כדי להעביר הילוך לפלייאוף בו הקבוצה תנסה ללכת רחוק ככל שניתן.

קוואי לנארד נצמד ללוקה דונצ'יץ'
קוואי לנארד נצמד ללוקה דונצ'יץ' | Ashley Landis-Pool/Getty Images

דנבר נאגטס (24:45) – פורטלנד טרייל בלייזרס (38:32) 125:115

פורטלנד עשתה צעד מאוד משמעותי לעבר הבטחת המקום השמיני בפלייאוף והרחיקה משם את ממפיס – ניצחון אחד נוסף בשלושה משחקים, זה כל מה שהטרייל בלייזרס זקוקים לו אחרי שדמיאן לילארד במופע גדול של 45 נקודות (11 מ-18 מחוץ לקשת) ו-12 אסיסטים הכניע את הנאגטס. למעשה, לילארד אף עשה היסטוריה כאשר הפך לשחקן השני בתולדות ה-NBA שקולע מעל 10 שלשות ומוסר מעל 10 אסיסטים במשחק אחד. מנגד, ניקולה יוקיץ' קלע 8 נקודות ומסר 13 אסיסטים, בעיקר למייקל פורטר שקלע 27 נקודות, אך זה לא הספיק.

דמיאן לילארד
דמיאן לילארד | Kevin C. Cox/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי