דיווח: פתיחת העונה הבאה של ה-NBA עשויה להידחות

אדם סילבר | Zach Gibson/Getty Images

העיתונאי אדריאן ווג'נרובסקי פרסם כי הנהלת הליגה, בראשותו של אדם סילבר, שוקלת להזיז את מועד המשחקים הראשונים לפברואר או מרץ. אפשרויות שהוצעו: לקיים את עונת 2020/21 במספר "בועות" ולשחק במתחמי האימונים

(גודל טקסט)

האם פתיחת העונה הבאה ב-NBA תדחה? לפי העיתונאי הבכיר אדריאן ווג'נרובסקי, הנהלת הליגה בראשותו של אדם סילבר שוקלת להזיז את משחקי הפתיחה של עונת 2020/21 מה-1 בדצמבר ל-18 בינואר (ואולי גם לפברואר או מרץ), זאת בשל המרדף אחרי החיסון לנגיף הקורונה בארצות הברית, מה שיאפשר את קיום המשחקים באולמות הרגילים של הקבוצות עם קהל.

בימים אלו הליגה מציינת כבר תעשה ימים בתוך ה"בועה" באורלנדו, ונראה שהמתכונת הנוכחית מוכיחה את עצמה ברמת הכדורסל הגבוהה, כשמנגד לא נרשמו מקרים של הידבקות בנגיף. לפי הפרסום, בעונה הבאה עשויה הליגה לפעול בצורה דומה, אך עם מספר "בועות" שונות ברחבי ארה"ב.

אז איך זה בעצם יעבוד? קבוצה כלשהי תגיע ליעד במדינה, שם תשחק כמות מוגדרת מראש של משחקים ולאחר מכן תחזור לביתה, שם תתאמן שבועיים נוספים עד שתיכנס ל"בועה" הבאה. אפשרות זו בין היתר נועדה גם כדי להרוויח זמן לחיסון.

לברון ג'יימס, קאווי לאונרד | Jesse D. Garrabrant/NBAE via Getty Images

בנוסף, ב-NBA גם שוקלים את האפשרות לקיים את המשחקים במתחמי אימונים של קבוצות הליגה, במקום באולמות ריקים. אותם מתחמים עשויים להיות מתאימים יותר עבור שידורי טלוויזיה, ובעיקר יותר אפקטיביים בפן הכלכלי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי