אחרי העימות עם הקליפרס: דמיאן לילארד התפוצץ

דמיאן לילארד | Kevin C. Cox/Getty Images

הגארד של פורטלנד קלע 51 נקודות לאחר העיקצות עם ג'ורג' ובוורלי: "אני נהנה מהמשחקים האלה, לראות שחקנים נשברים"

(גודל טקסט)

יממה לאחר שהחטיא שתי זריקות עונשין ושלשת ניצחון בהפסד ללוס אנג'לס קליפרס, דמיאן לילארד התפוצץ. הגארד של פורטלנד הגיב עם 51 נקודות (16/28 מהשדה ו-15/16 מהעונשין), 7 אס' ו-3 ריב' בניצחון 121:124 על פורטלנד.

כזכור אמש, בשניות הסיום לאחר שהחטיא זריקות עונשין לילארד זכה ללעג מכוכבי הקליפרס, פול ג'ורג' ופטריק בוורלי, התנהגות שהובילה לעקיצות ברשתות החברתיות וגרמה ללילארד לשלוח מסר ישיר לשניים כשאמר: "אתם שואלים אותי על פטריק בוורלי, מישהו ששלחתי הביתה בבאזר כשהיה שחקן מחליף ביוסטון. אתם שואלים אותי על פול ג'ורג' אחרי ששלחתי אותו הביתה בבאזר בעונה שעברה. הם יודעים מי אני והם הגיבו ככה בגלל הציפיות שלהם ממני, וזה מבחינתי סימן של כבוד. זה רק מראה שלאורך זמן, הצלחתי יותר מאשר נכשלתי. אני לא נפגע מזה, אם כבר, זה צריך לגרום לכם להבין כמה כאב להם כשהעמדתי אותם בסיטואציות האלה בעבר".

פול ג'ורג' הגיב לרכז באינסטגרם ורשם: "אתה תישלח הביתה העונה", אך לילארד לא נשאר חייב ורשם: "תמשיך להחליף קבוצות.. בורח מהמאמץ. אתה והחברים שלך אפסים".

הלילה (בין ראשון לשני), לאחר מופע מדהים שקירב את קבוצתו למקום השמינית במערב והשווה את כמות הניצחונות של ממפיס, לילארד נשם לרווחה: "בפן המנטאלי, אני נהנה מהמשחקים האלה. אתה רואה שחקנים מתחילים להישבר ולדעוך. אתה מגיע לנקודה שבה רק מספר מצומצם של שחקנים יכול להמשיך לדחוף ולסבול כזאת רמה של ריכוז. אני אוה לנצל את המצבים האלה כי אני יודע כמה אני מוכן פיזית ומנטאלית לרגעים האלה".

על המשחק נגד קליפרס אמר הכוכב: "אחרי המשחק, הגעלתי את עצמי. הייתי מתוסכל, אבל זה מה שיש. דיברתי עם אחד החברים הכי טובים שלי, והוא אמר לי: 'זה קרה מסיבה מסויימת.. היו לך המון רגעים גדולים שהתעלית בהם. אתה בדרך כלל יוצא עם ידך על העליונה. אתה חייב לצפות לאיזון מסוים. אתה חייב לדעת להגיב לכישלון'. היה לי זמן היום לחזור לפרקט ולתקן את זה, אז זה מה שעשיתי".

מי שעוד רשם הישג מרשים הלילה הוא כרמלו אנתוני, שעבר את ג'ון האבליצ'ק ופול פירס בדרך למקום ה-15 ברשימת הקלעים של כל הזמנים ב-NBA. לאחר המשחק, אנתוני קיבל את הכדור מלילארד וחבריו לקבוצה והיה נרגש כשדיבר עם העיתונאים: "קודם כל זה כבוד, ואני מבורך על כך שאני עדיין משחק כדורסל. להגיע לטופ 15, אני לא לוקח את זה כמובן מאליו, הגדולים ביותר נמצאים כאן. קשה לחגוג את זה כרגע, אבל אני מעריך את זה. זה ציון דרך נהדר. אני לא רוצה להמעיט בערך של זה, אבל זה קשה באמת להתרכז בזה ולחגוג את זה כשנשארו עוד הרבה משימות להשלים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי