101:128 חשוב לפיניקס על אוקלהומה, דאלאס גברה על יוטה

שחקני פיניקס | David Sherman/NBAE via Getty Images

הסאנס הביסו את הת'אנדרס, נותרו מושלמים ב'בועה' עם מאזן 0:6 ונמצאים חזק במאבק על הפלייאוף. דווין בוקר להט עם 35 נק'. המאבריקס עם קאמבק גדול רשמו 114:122 על הג'אז

(גודל טקסט)

משחקי ה-NBA ב'בועה' נמשכים גם הלילה (שני) עם חמישה משחקים מסקרנים. בהתמודדות המוקדמת של היום, פיניקס השיגה ניצחון חשוב מאוד 101:125 על אוקלהומה ונותרה במאבק על הפלייאוף. כמו כן, דאלאס ביצעה קאמבק וגברה 114:122 על יוטה. בהמשך, מילווקי תשחק מול טורונטו, מיאמי תתמודד מול אינדיאנה והלייקרס יפגשו את דנבר.

פיניקס – אוקלהומה סיטי 101:128

הסאנס הגיעו בלי דיאנדרה אייטון, ששכח לעבור את בדיקת הקורונה השגרתית אתמול וביצע אותה רק היום, ועל כן לא הורשה להשתתף במשחק ויוכל לחזור לקבוצתו רק אחרי שיתקבלו התוצאות. גם בלעדיו הקבוצה הסתדרה ונותרה מושלמת ב'בועה' עם ניצחון שישי. בכך, היא נותרה חזק במאבק על הפלייאוף. מנגד, הת'אנדרס המשיכו את חוסר היציבות שמאפיינת אותם מאז החזרה מהפגרה ושיחקו ללא סטיבן אדאמס ודנילו גלינארי.

אוקלהומה הובילה לאורך כל הרבע הראשון, בשיא בהפרש 15 נקודות, וסיימה אותו עם בהפרש 14. היתרון החזיק גם לאורך כל הרבע השני, אך לאט לאט פיניקס החלה לצמצם את ההפרש בזכות יכולת מצוינת של דווין בוקר והיא עלתה ליתרון ראשון עם הירידה למחצית – 64:65 לסאנס. החל מרגע זה, היתרון כבר לא חזר לת'אנדרס, והוא רק החל לעלות ולעלות. את הרבע השלישי היא סיימה בהפרש 17 (81:98) והמשיכה ללהוט עד לסיום. בוקר היה נהדר עם 35 נקודות, דריוס בזלי הוביל את קלעי המפסידה עם 22 נקודות ו-10 אסיסטים, כריס פול הוסיף 14 נק', חמישה ריב' ושבעה אסיסטים.

יוטה – דאלאס 122:114

שתי הקבוצות כבר הבטיחו את מקומן בפלייאוף והגיעו למשחק ללא יותר מדי חשיבות מבחינתן. על כן, הכוכב הכי גדול של המאבריקס, לוקה דונצ'יץ', קיבל מנוחה מהמאמן ריק קרלייל. המשחק היה צמוד ברבע הראשון עם יתרון קל ליוטה, אך הייתה בעיקר נדנדת נקודות. לאורך כל הרבע השני הג'אז הובילו ולקראת סיום המחצית הגדילו את ההפרש לדו ספרתי וירדו להפסקה ב-54:70. ברבע השלישי זה כבר היה נראה שלדאלאס אין סיכוי לחזור – הוא כל כולו היה שייך ליוטה, שהובילה בדו ספרתי לאורך כולו (בשיא 22 הפרש).

ואז, המאבריקס ביצעו קאמבק גדול ברבע האחרון. הם החלו בריצת 0:13 ועלו ליתרון בן נקודה אחת, כשהפעם האחרונה שהם הובילו הייתה באמצע הרבע הראשון. עד לסיום הם ניצלו את המומנטום והצליחו להחזיק ביתרון הקטן ואף להגדיל אותו במעט. טים הארדוויי הוביל את דאלאס עם 27 נק', סת' קרי הוסיף 22 ובובאן מריאנוביץ' עוד 20 נק' ותשע ריב'. את קלעי הג'אז הוביל ג'ורדן קלארקסון, עם 18 נק'.

בובאן מריאנוביץ' | Ashley Landis-Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי