ממפיס ניצחה את מילווקי ותפגוש את פורטלנד במשחק הדירוג

ג'ה מוראנט | Joe Murphy/NBAE via Getty Images

הגריזליס גברו 106:119 על הבאקס והבטיחו מקום במשחקי הדירוג, פיניקס סיימה את העונה בשל ניצחונם של הבלייזרס על ברוקלין. הפסדים לבוסטון וללייקרס

(גודל טקסט)

המאבק על המקום בשמינייה הראשונה במערב הצטמצם הערב (חמישי), כאשר ממפיס גריזליס הבטיחה את מקומה במשחקי הדירוג בזכות ניצחון על מילווקי באקס ובכך הדיחה סופית את סן אנטוניו ספרס, שלראשונה אחרי 22 עונות ברציפות לא תשחק בפלייאוף ה-NBA. פיניקס רשמה ניצחון שמיני רצוף, אך לצערה נותרה מחוץ לשמינייה בעקבות ניצחונה של פורטלנד על ברוקלין. מוקדם יותר, בוסטון והלייקרס רשמו הפסדים במשחקים לפרוטוקול בלבד.

ממפיס גריזליס – מילווקי באקס 106:119

הגריזליס ידעו שהם חייבים לגבור על הראשונה במזרח כדי לשמור על סיכוי להיכנס לשמינייה הראשונה במערב ואכן עשו את העבודה, לא מעט הודות להרחקה של יאניס אנטטוקומפו, שנענש על הנגיחה במו ואגנר במשחק הקודם של מילווקי. ממפיס הגיעה לבועה עם יתרון של 3.5 משחקים על הקבוצות שרדפו אחריה וניצחה פעמיים בלבד בשמונת המשחקים האחרונים, אך עמדה בלחץ אך לצערה היא סיימה את העונה במקום התשיעי בעקבות ניצחונה של פורטלנד. שלושה שחקנים כיכבו בשורות "הדובים": דילון ברוקס סיים כקלע המוביל עם 31 נקודות, בעוד יונאס ולנצ'יונאס וג'ה מוראנט סיפקו טריפל-דאבל כל כאחד: הליטאי רשם 26 נקודות, 19 ריבאונדים ו-12 אסיסטים, בעוד לרוקי היו 12 נקודות, 13 כדורים חוזרים ו-13 אסיסטים. ברוק לופז בלט מנגד עם 19 נקודות משלו.

פיניקס סאנס – דאלאס מאבריקס 102:128

ה"שמשות" סיימו את העונה הסדירה עם רצף אדיר של שמונה ניצחונות, אך לצערם הם סיימו את העונה בעקבות הניצחון של פורטלנד. לפיניקס מאזן זהה לזה של ממפיס, אך היא נותרה מאחורי הגריזליס בשל המאזן הפנימי במשחקי ביניהן – 3:1 לג'ה מוראנט וחבריו. דווין בוקר שוב הצטיין וסיים עם 27 נקודות, כאשר דריו שאריץ' תרם 16 וקמרון ג'ונסון הוסיף 15. לוקה דונצ'יץ' שיחק רק 13 דקות בצד של דאלאס ובהן הספיק לקלוע 18 נקודות.

בוסטון סלטיקס – וושינגטון וויזארדס 96:90

בידיעה שהדבר האמיתי יתחיל בלילה שבין שבת לראשון, הסלטיקס העניקו מנוחה לחמישה שחקנים משמעותיים: קמבה ווקר, ג'ייסון טייטום, ג'יילן בראון, דניאל תייס ומרקוס סמארט. הוויזארדס ניצלו זאת כדי לסיים את העונה בנימה אופטימית עם ניצחון. תומאס בראיינט הוביל את קלעי וושינגטון עם 26 נקודות וגם הוריד 9 ריבאונדים, טרוי בראון הוסיף 17 ואיש סמית' 11. בצד הירוק, היחידים בספרות כפולות היו ג'בונטה גרין עם 23 נקודות וסמי אוג'לייה עם 13.

לוס אנג'לס לייקרס – סקרמנטו קינגס 136:122

כשהמקום הראשון במערב מובטח, פרנק ווגל נתן מנוחה לאנתוני דייויס וקייל קוזמה ושיתף את לברון ג'יימס ל-17 דקות בלבד. הקינגס ניצחו 16:36 את הרבע השני ו-28:41 את השלישי, מה שסגר עניין מבחינתם, אך זה לא ממש מנחם את הקבוצה מבירת קליפורניה שנותרה מחוץ לפלייאוף זו העונה ה-14 ברציפות: הרצף הפעיל הכי ארוך בליגה. באדי הילד הוביל את סקרמנטו, שקלעה 21 שלשות, עם 28 נקודות. בוגדן בוגדנוביץ' הוסיף 27 וג'בארי פארקר תרם 19. בצד השני, דיון ווייטרס סיים עם 19 משלו, לברון רשם 17 נקודות ומרקיף מוריס קלע 14.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי