פורטלנד הפתיעה את הלייקרס, יוסטון הסתדרה ללא ווסטברוק

לברון ג'יימס, כרמלו אנתוני | Jesse D. Garrabrant/NBAE via Getty Images

לילארד המשיך את הכושר הנפלא שלו בבועה עם 34 נק' והוביל את הבלייזרס ל-93:100 על מוליכת המערב, למרות טריפל דאבל מפלצתי של לברון (23 נק', 17 ריב' ו-16 אס'). 37 נק' להארדן ב-108:123 על אוקלהומה

(גודל טקסט)

אחרי שקיבלנו את ההפתעה של הפלייאוף עד כה עם ניצחונה של אורלנדו השמינית במזרח על המוליכה מילווקי, במערב קיבלנו הלילה (בין שלישי לרביעי) תמונות מראה בעקבות הפסדה של לוס אנג'לס לייקרס על פורטלנד, שעלתה לפלייאוף דרך ה'פלייאין'. לעומתם יוסטון ללא ראסל ווסטברוק עשתה את העבודה כשעלתה ל-0:1 בסדרה על אוקלהומה אחרי 108:123.

לוס אנג'לס לייקרס – פורטלנד 100:93 (0:1 לפורטלנד בסדרה)

עוד לפני שהבלייזרס הבטיחו את מקומם בפלייאוף והתמודדו ב'פלייאין' מול ממפיס, הם סומנו כסוס השחור שעשוי לרשום הדחה היסטורית מהמקום השמיני על מוליכת המערב. והלילה פורטלנד עמדה בציפיות – הודות לעוד הופעת שיא של דמיאן לילארד – ועלתה ליתרון 0:1 בסדרה.

הפתיחה הייתה שייכת לקבוצה מהמקום השמיני ובדיוק כמו במשחק המכריע מול הגריסליס ה-MVP של הבועה נעזר בסי ג'יי מקולום, יוסוף נורקיץ' וכרמלו אנתוני בדרך ל-16:33 לקראת סיום הרבע הראשון. מהצד השני לברון ג'יימס ואנתוני דיוויס לא אמרו נואש, הפכו את התוצאה עד לפני המחצית שהסתיימה ביתרון מינימלי של 56:57 לפורטלנד. המחצית השנייה נותרה צמודה כמו שהסתיימה הראשונה, כמעט עד הבאזר,  אך שלוש שלשות מכריעות של גארי טרנט ג'וניור, אנתוני וכמובן ליליארד סגרו עניין והותירו את הלייקרס בפיגור שלא מפתיע רבים.

למרות ההפסד, לברון ג'יימס שוב הוכיח כמה הוא משמועתי בפלייאוף אפילו יותר מבעונה הסדירה ולמרות תפוקה פושרת של 23 נקודות, השלים טריפל דאבל מפלצתי לצד 17 ריבאונדים ו-16 אסיסטים. אנתוני דיוויס היה זה שהוביל את רשימת קלעי הלייקרס עם 28 (11 ריבונאדים). המצטיין של הליגה במשחקי הבועה, דמיאן לילארד, סיפק עוד משחק שיא עם 34 נקודות, מקולום (21), נורקיץ' (16) וכרמלו (11) הוסיפו.

יוסטון – אוקלהומה 108:123 (0:1 ליוסטון בסדרה)

גם ללא ראסל ווסטברוק שהחמיץ מפגש מול האקסית, הרוקטס פתחו את הסדרה עם יתרון בזכות משחק מצוין של שחקן לשער אחר של הת'אנדר – ג'יימס הארדן, שסיים ערב מוצלח של 37 נקודות ו-11 ריבאונדים. הרוקטס פתחו חזק עוד מהפתיחה כאשר ספגו 20 נקודות בלבד בחצי הראשון וברבע השני עלתה ליתרון דו ספרתי שהגיע בשיאו ל-20.

גם במחצית השנייה הקצב נשמר, היתרון של יוסטון נע בין 12-23 ואוקלהומה נותרה ללא מענה. פרט לאיש והזקן ג'ף גרין (22 נקודות) ואריק גורדון (21) הובילו את קלעי המנצחת. מנגד, דנילו גאלינארי בלט עם 29 נקודות, וכריס פול פלרטט עם טריפל דאבל אחרי שורה סטטיסטית של 20 נקודות, 10 ריבאונדים ו-9 שלא סייעו נגד האקסית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי