לילארד שוב הדהים: "הוא פשוט שונה!". בארקלי מהמר על סוויפ

דמיאן לילארד | Jesse D. Garrabrant/NBAE via Getty Images

בפורטלנד כבר יודעים שהגענו ל"דיים טיים", בעוד הלייקרס עוד לא הגיעו לפלייאוף: "זה שונה ללא אוהדים", הסביר לברון, שקבע שיא אסיסטים בפלייאוף. פרשן TNT נכנס לאולפן עם מטאטא ועקץ את הקבוצה מלוס אנג'לס

(גודל טקסט)

כנראה שלא כל כך קל לצאת מהנמנום של סוף העונה הסדירה ולהיכנס ל"פלייאוף מוד". הראשונה לגלות זאת הייתה מילווקי ואחריה הגיעה התור של הלייקרס, שירדו לפיגור 1:0 בסדרה נגד פורטלנד. לראשונה מאז עונת 2002/03, שתי הקבוצות שעלו לפלייאוף מהמקום השמיני ניצחו את המדורגת ראשונה במשחק הפתיחה של הפלייאוף. ובעוד השעון המעורר עדיין לא צלצל בקבוצה מלוס אנג'לס, הבלייזרס יודעים כבר מעל שבועיים שהגענו ל"דיים טיים".

דמיאן לילארד הראה פעם נוספת איזה נשק מסוכן הוא ברגעי הקלאץ', עם שתי שלשות גדולות ברבע הרביעי, אחת מהלוגו (מה שהפך כבר לסימן ההיכר שלו). "אולי כדאי שנוסיף קו ארבע נקודות? חבר שואל", צייץ טריי יאנג בתגובה לטווח הבלתי נגמר של לילארד. "הוא פשוט שונה!", החמיא דונובן מיטשל, אחד שהשתולל בעצמו על הפרקט יממה לפני כן. הרכז סיים עם 34 נקודות, כרמלו אנתוני קבר גם הוא שלשה אחת קריטית ופורטלנד הבהירה למי שטרם הבין, שהמאזן שלה ומיקומה בטבלת המערב ממש לא משקפים את גודל האיום שהיא מהווה, גם נגד מועמדת לאליפות.

"כל משחק שהיה לנו מאז שהגענו לכאן היה משחק פלייאוף, אז זה הכין אותנו למשחק כזה", הסביר לילארד אחרי הניצחון. "זה רק ניצחון אחד. אני שמח להיות כאן ולהתחרות שוב בפלייאוף, אבל אנחנו צריכים להתקדם למשחק הבא".

לא מעט צחקו על צ'ארלס בארקלי, שחקן העבר ופרשן TNT בהווה, כשאמר עוד לפני הפלייאוף שפורטלנד תדיח את הלייקרס. בארקלי סגר חשבון לאחר המשחק ונכנס לאולפן כשהוא מטאטא את הרצפה, ברמיזה על כך שהבלייזרס בדרך לסוויפ בסדרה: "אני לא חושב שלברון יכול להתעלות ארבע פעמים מול החבורה הלוחמת של פורלטנד", הסביר, "הוא היה מצוין, אבל הצוות המסייע של פורטלנד יותר טוב".

ג'יימס אכן היה מצוין. 23 נקודות, 17 ריבאונדים ו-16 אסיסטים (שיא קריירה בפלייאוף) היו ל"מלך", שהפך לראשון בהיסטוריית הפלייאוף שקולע לפחות 20, מוריד לפחות 15 ריבאונדים ומוסר 15 אסיסטים ומעלה במשחק אחד. גם אנתוני דייויס התייצב לעבודה ורשם דאבל-דאבל מכובד, אבל שאר השחקנים בצהוב-סגול סיפקו ערב קליעה חלש להחריד. החבורה מלוס אנג'לס סיימה עם 5 מ-32 מחוץ לקשת ו-20 מ-31 מקו העונשין. עוד סיבה לכך שהקבוצה של פרנק ווגל סיימה עם 93 נקודות בלבד היא שבהתקפות מעבר, היא קלעה רק שבעה מ-26 הניסיונות שלה.

"אמשיך להגיד את זה – זה שונה. זה משחק ללא אוהדים", אמר לברון על הקושי להיכנס למוד פלייאוף ושמר על קור רוח למרות ההפסד: "היו לנו כמה נפילות ואסור שזה יקרה בדקות המכריעות, במיוחד נגד קבוצה כמו פורטלנד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי