טורונטו ב-0:2 על ברוקלין, יוטה השוותה ל-1:1 נגד דנבר

פרד ואן וליט, קייל לאורי | Kevin C. Cox/Getty Images

בדרך לסוויפ? האלופה מקנדה נהנתה מערב מצוין של ואן וליט (24 נק', 10 אס' ו-5 ריב'), לאורי הוסיף 21 ופאוול קלע 22 מהספסל. 30 נקודות לדונובן מיטשל, הג'אז הביסו

(גודל טקסט)

הסיבוב הראשון של פלייאוף ה-NBA בבועה באורלנדו נמשך הערב (רביעי) כשטורונטו פגשה את ברוקלין ועלתה ל-0:2 בסדרה. לאחר מכן, יוטה הביסה את דנבר והשוותה ל-1:1. מאוחר יותר, פילי תנסה להפתיע את בוסטון שאיבדה את גורדון היוורד ודאלאס וקליפרס ייפגשו לעוד משחק מרתק במשחק השני של הסדרה.

טורונטו – ברוקלין 99:104

באחת הסדרות החד צדדיות, האלופה מקנדה השיגה ניצחון חשוב בסדרה ועלתה ל-0:2 על הקבוצה מהתפוח הגדול, שהגיעה לבועה באורלנדו ללא הכוכבים הגדולים שלה: דיאנדרה ג'ורדן, קיירי אירווינג וקווין דוראנט.

הקבוצה של ניק נרס לא פתחה את המשחק בצורה טובה, והרבו להחטיא במחצית הראשונה. מנגד, הנטס נהנו מערב ריבאונד מצוין של ג'וש אלן וג'ו האריס, והשיגו יתרון מפתיע, 50:53 בסיום המחצית הראשונה. ברבע השלישי הראפטורס עדיין לא הצליחו לתפוס את היתרון, ולמרות רבע מצוין של פרד ואן וליט הרכז, גארט טמפל הצליח לשמור על הקבוצה של ז'אק ווהן במשחק.

אך האלופה הראתה הרבה אופי ועלתה לרבע הרביעי קבוצה אחרת לחלוטין. הגנה אינטנסיבית, ומשחק קבוצתי מצויין בצד ההתקפי הוביל לריצה אדירה של 6-17 לאחר שש דקות ברבע הרביעי. האריס ואלן ניסו בכל כוחם להישאר במשחק, אך האלופה הייתה דומיננטית בדקות ההכרעה והצליחה לסגור את המשחק ממש בשניות הסיום, 99:104.

פרד ואן וליט סיים את המשחק עם 24 נק', 10 אס', ו-5 ריב' וללא ספק היה המצטיין על הפרקט. קייל לאורי הוסיף 21 נקודות ו-9 ריבאונדים משלו ונורמן פאוול היה האקס פקטור מהספסל עם 22 נקודות ו-6 ריבאונדים. מנגד, ערב מצוין של גרט טמפל (21 נקודות ו-5 שלשות) ושורה סטטיסטית מרשימה של ג'ארט אלן (14 נקודות, 15 ריבאונדים ו-5 אס') לא הספיקו לברוקלין, בסדרה שהולכת ככל הנראה לסוויפ.

דנבר – יוטה 124:105

הנאגטס קיוו לעלות ל-0:2 בסדרה, אך נכנעו לג'אז שסיפקו משחק מצוין. מלכתחילה ההתמודדות הייתה צמודה אך עם יתרון קל ליוטה, עד שלקראת סוף הרבע השני היא הצליחה להגדיל את ההפרש לדו-ספרתי וירדה למחצית עם 48:61 והרבה אוויר. ומה שקרה במחצית השנייה, כבר לא היה כוחות.

הרבע השלישי היה שייך כל כולו לג'אז, שהייתה במופע מחוץ לקשת עם 20 שלשות. הם הגדילו והגדילו את היתרון שלהם, שיחקו בבטחה ונראו מצוין. ההפרש המשיך לגדול עם ברבע הרביעי והגיע בשיאו ל-31 נקודות, עד לסיום שידוע לכולם.

דונובן מיטשל הוביל את יוטה עם 30 נקודות ושמונה אסיסטים, ג'ורדן קלארקסון הוסיף 26. מן העבר השני, ניקולה יוקיץ' סיפק הופעה אישית מצוינת נוספת שכללה 28 נק', 11 ריבאונדים ושישה אסיסטים, אך גם זה לא עזר לנאגטס, כשגם מייקל פורטר הבן סיפק 28 נק' ועוד שישה אס'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי