בעיר הרוחות מחכים: אוהדי שיקגו בולס מפנטזים על דני אבדיה

דני אבדיה. נבחר לשחקן העונה | דני מרון

ברשת החברתית קראו ל"שוורים" לבחור בפורוורד הישראלי: "זו הבחירה היחידה שאני רוצה, אם עדיין יהיה פנוי", כתב אחד האוהדים. וגם: על ההתאמה שלו לסגל והמנג'ר שלא מפחד להמר על אירופאים

קבוצות: שיקגו בולס
(גודל טקסט)

הגרלת הלוטרי שהתקיימה הלילה (בין חמישי לשישי) האירה פנים לשיקגו בולס, שקיבלה את הבחירה הרביעית בדראפט 2020. ולפי התגובות ברשת החברתית, נראה כי אוהדי הקבוצה מאוד רוצים לראות את דני אבדיה ביונייטד סנטר בעונת ה-NBA הקרובה.

לא מעט תחזיות בארצות הברית סימנו את היהלום הישראלי כמועמד להיבחר במקום הרביעי, בעיקר בגלל שישנו הייפ גדול יותר סביב שלושה שחקנים – לאמלו בול, אנתוני אדוארדס וג'יימס ווייסמן. חלק מהמנתחים חושבים כי אבדיה יילך דווקא לקליבלנד בבחירה החמישית, אך מאוד ייתכן שהוא כבר לא יהיה זמין בשלב הזה, כי הבולס ישימו עליו את ידיהם.

לפני שבוע שיקגו פיטרה את מאמנה בשני וחצי האחרונות, ג'ים בוילן. הקבוצה מנסה לבנות את הסגל שיחזיר אותה למאבקי הפלייאוף במזרח ורוב הסגל שלה מבוסס על שחקנים צעירים, לאחר שבחרה בשנתיים האחרונות בקובי ווייט ובוונדל קרטר ג'וניור במקום השביעי וב-2017 הביאה את לאורי מרקאנן, שנבחר באותו מקום על ידי מינסוטה טימבוורלבס והגיע בטרייד תמורת ג'ימי באטלר. הפיני, שמשחק בעמדה מספר 4, מוביל את החמישייה של שיקגו לצד זאק לאבין, הסקורר המוביל בקבוצה. אבדיה עשוי להשתלב מצוין כסמול פורוורד בין השניים הללו ולקבל הרבה דקות מבלי שיופעל עליו לחץ גדול.

מי שיקבל את ההחלטה הוא המנהל המקצועי, ארתוראס קרנישובאס הליטאי, שהוחתם באפריל האחרון. קרנישובאס הבהיר כי יבחר בשחקן המוכשר ביותר שיהיה פנוי כשיגיע תורם של הבולס בדראפט. דבר אחד בטוח – בתור מי שצמח בכדורסל האירופי, הוא יידע להעריך את הישגיו של אבדיה כמי שמגיע עם ניסיון יורוליג וכמובן נבחר לשחקן המצטיין בליגת העל בעונה החולפת. אגב, קרנישובאס כבר פגע בהימור אחד גדול על כוכב אירופי, כשהביא את ניקולה יוקיץ' לדנבר נאגטס כאשר כיהן כמנהל המקצועי של הקבוצה מקולורדו.

בינתיים, האוהדים מפנטזים על הגעתו של הפורוורד בן ה-19: "הבחירה היחידה שאני רוצה, אם הוא עדיין יהיה פנוי, זה דני אבדיה", צייץ אחד הגולשים בטוויטר. "אני מתלהב מדני אבדיה מהיום הראשון", כתב אוהד אחר. גולש נוסף הצטרף: "את מי אני רוצה שהבולס יבחרו במקום הרביעי? התשובה קלה, דני אבדיה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי