אלוף אמיתי: ניק נרס נבחר למאמן העונה ב-NBA

ניק נרס | Tom O'Connor/NBAE via Getty Images

מאמנה של טורונטו ראפטורס זכה לכבוד בעונתו השנייה בלבד ועקף את מייק בודנהולצר ובילי דונובן במרוץ, אחרי שקבוצתו, האלופה המכהנת, העמידה את אחת ההגנות הטובות בליגה וקלעה כמות שיא של שלשות למשחק

(גודל טקסט)

חלוקת פרסי העונה ב-NBA יצאה לדרכה הערב (שבת), עם בחירתו של מאמן טורונטו ראפטורס, ניק נרס, למאמן המצטיין של עונת 2019/20. הקנדי, שאימן שנים רבות באנגליה ובליגת הפיתוח, הגיע לפסגת הקריירה בעונתו השנייה בלבד כמאמן ראשי אחרי שהוביל את האלופה המכהנת למאזן 18:46 עד לפגרת הקורונה (הפרסים מחולקים על פי הישגים עד לאותה נקודה), השני בטיבו בחוף המזרחי, והתגבר נהדר על עזיבת ה-MVP של סדרת הגמר האחרונה, קוואי לאונרד.

"כשרואים את ניק על הקווים, זה מי שהוא כאדם. רגוע, אבל עובד כל כך קשה. יצירתי ודינמי. תמיד מכתיב את הטון בקבוצה שלנו – להסתער על האליפות הבאה, יותר מלהגן על זו הקודמת", אמר נשיא טורונטו מסאי יוג'ירי. "זה ניק, זו הסיבה שאנחנו מאמינים בו. המסע שלו לעבר הכבוד הענק הזה היה ארוך ואנחנו כל כך שמחים לראות אותו זוכה להכרה כזו".

בעונה הנוכחית, נרס זכה פעמיים בפרס מאמן החודש, בינואר ובנובמבר 2019 ונבחר לאמן את "קבוצת יאניס" במשחק האול-סטאר. תחתיו, הראפטורס העמידו את ההגנה הטובה בליגה מבחינת ספיגה ואחוזים לשלוש של היריבה, כאשר יריבותיה קלעו 106.5 נקודות למשחק ודייקו ב-33.7% מחוץ לקשת נגדה. מבחינה התקפית, הם רשמו את ממוצע הנקודות השני בגובהו בתולדות המועדון, 112.8 למשחק וממוצע שיא של שלשות למשחק, עם 13.8 צליפות.

טורונטו עלתה אתמול ליתרון 0:3 בסדרה נגד ברוקלין נטס בסיבוב הראשון בפלייאוף וצפויה לפגוש את בוסטון סלטיקס בחצי הגמר האזורי. הקנדים ומאמנם המצטיין חולמים להמשיך לעשות היסטוריה ולזכות באליפות שנייה בתולדותיהם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי