מהפך: ג'יימס ודייויס העלו את ל.א לייקרס ל-1:2 בסדרה על פורטלנד

לברון ג'יימס, אנתוני דייויס
לברון ג'יימס, אנתוני דייויס | Kim Klement-Pool/Getty Images

לברון סיים עם דאבל-דאבל שכלל 38 נקודות באחוזים נפלאים, AD הוסיף 29 נקודות ו-11 ריבאונדים והפעם לילארד, מקולום ואנתוני נכנעו. הפסד ראשון ליוסטון נגד אוקלהומה במשחק השלישי בסדרה

(גודל טקסט)

במשחקי שבת בערב בפלייאוף ה-NBA ראינו את יאניס אנטטוקומפו מעלה את מילווקי באקס ליתרון 1:2 בסדרה על אורלנדו ולאחר מכן מיאמי היט כבר עלתה ל-0:3 אינדיאנה פייסרס והיא רחוקה ניצחון אחד מעלייה לחצי גמר המזרח, אבל הערב הגיע לשיאו בשעות הלילה המאוחרות (בין שבת לראשון) כאשר אוקלהומה סיטי הכניעה את יוסטון רוקטס לאחר הארכה וצימקה ל-2:1 בסדרה ולאחר מכן לוס אנג'לס לייקרס השלימה מהפך ועלתה ל-1:2 על פורטלנד טרייל בלייזרס.

פורטלנד טרייל בלייזרס – לוס אנג'לס לייקרס 116:108 (2:1 בסדרה)

מהפך במערב: הקבוצה שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון, שפתחה את הסדרה עם הפסד שלא הפתיע רבים, עלתה הלילה ל-1:2 בזכות תצוגה נפלאה של לברון ג'יימס ואנתוני דייויס.

ג'יימס, שלא סתם זכה לכינוי "המלך", לקח את מלוא האחריות וסיים את המשחק עם 38 נקודות, אליהן הוסיף 12 ריבאונדים, 8 אסיסטים ובסך הכל קלע ב-11 מ-18 מהשדה וב-50 אחוז מחוץ לקשת (4 מ-8). דייויס הציג מספרים דומים ורשם גם הוא דאבל-דאבל של 29 נקודות, 11 כדורים חוזרים, 8 אסיסטים וגם שלוש חסימות.

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | Ashley Landis-Pool/Getty Images

רג'ון רונדו עדיין לא שב לפרקט וייתכן שזה יקרה במשחק הבא, אבל לוס אנג'לס לייקרס גם בלעדיו נהנתה מתרומה משמעותית של שחקני הספסל לג'יימס ולדייויס – הם קלעו 24 נקודות לעומת 8 בלבד שקלעו מחליפי פורטלנד. כמעט כרגיל, הטרייל בלייזרס נהנו מדמיאן לילארד שקלע 34 נקודות, מסי.ג'יי מקולום שקלע 28 ומכרמלו אנתוני שהוסיף 20, אך זה לא הספיק.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר – יוסטון רוקטס 107:119 (2:1 בסדרה)

אחרי שני ניצחונות ביתרון דו ספרתי, ג'יימס הארדן, בסגל חסר מאוד ובין השאר ללא ראסל ווסטברוק, רשם הפסד ראשון בסדרה. בסיום הרבע הראשון נראה היה שהחבורה מטקסס שוב תברח ככל שיעברו הדקות לקראת ניצחון משכנע, אלא שהפעם הת'אנדר הצליחו לשמור על פיגור מינימלי עד המחצית, השלימו מהפך ברבע השלישי – אז עלו ליתרון ראשון במשחק – והצליחו לגרור את המשחק להארכה, שם עצרו את יוסטון על שלוש נקודות בלבד!

ראסל ווסטברוק
ראסל ווסטברוק | David Dow/NBAE via Getty Images

הסיום היה דרמטי במיוחד ובדקה האחרונה של הזמן החוקי היתרון עבר מצד לצד: שיי גילג'ס אלכסנדר עם שלשה אדירה קבע 103:104 כשעל השעון נותרו 14 שניות לסיום, דניואל האוס נשלח לקו העונשין וקלע רק זריקה אחת מהשתיים ועם הבאזר כריס פול ניסה לנצח את המשחק עבור אוקלהומה, אך ראה את הכדור פוגע בטבעת ויוצא החוצה. בהארכה, כאמור, אוקלהומה הציגה הגנת ברזל, נהנתה מעבירה שישית של הארדן שהוציאה אותו מהפרקט ובזכות ריצת 0:12 ו-3:15 בסיום חמש הדקות, זכתה ב-W הראשון שלה העונה בפלייאוף.

הארדן קלע 38 נקודות וגם מסר 8 אסיסטים ב-38 דקות על הפרקט, אך יוסטון הגיעה למשחק עם שמונה שחקנים בלבד – סגל קצר מדי שלא הצליח להחזיק מעמד בלעדיו בהארכה. ג'ף גרין תרם מהספסל 22 נקודות ואריק גורדון קלע 15 לצד 10 ריבאונדים. מנגד, את אוקלהומה הוביל כריס פול עם 26 נקודות, גילג'ס אלכסנדר תרם 23 נקודות ודנילו גלינארי קלע 20.

כריס פול
כריס פול | David Dow/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי