חיית פלייאוף: הנתונים מלילה אדיר של לברון ג'יימס

לברון ג'יימס | Joe Murphy/NBAE via Getty Images

כוכב הלייקרס עקף את טים דאנקן ועלה למקום השני בטבלת הניצחונות בפלייאוף, קליי תומפסון נשאר מאחוריו בטבלת השלשות: "הוא במצב תקיפה". וגם: שיתוף הפעולה עם אנתוני דייויס והנתון שלא נרשם מאז שאק וקובי

(גודל טקסט)

במשחק הקודם בסדרה הוא נתן לאנתוני דייויס להוביל ורשם את כמות הנקודות הכי נמוכה שלו בפלייאוף מזה הרבה זמן, אז הלילה (בין שבת לראשון) לברון ג'יימס דאג להזכיר שהוא אחד משחקני הפלייאוף הטובים בכל הזמנים והשתלט על משחק מספר 3 נגד פורטלנד, בדרך לניצחון 108:116 שהעלה את הלייקרס ל-1:2 בסדרה.

38 נקודות, 12 ריבאונדים, 8 אסיסטים ו-2 חטיפות היו לקינג ג'יימס, שקלע גם ארבע שלשות. לברון עקף הלילה את טים דאנקן ועלה למקום השני בטבלת הניצחונות בפלייאוף בכל הזמנים: "דאנקן חי בפלייאוף. זו הייתה הכתובת שלו", החמיא ג'יימס לאגדת סן אנטוניו ספרס. 158 משחקים ניצח "המלך" בקריירת הפלייאוף שלו ואם הכל יילך על פי התכניות שלו ושל חבריו בקבוצה מלוס אנג'לס, הוא יהפוך השנה לשיאן ההיסטורי, שכן הוא רחוק שלושה ניצחונות בלבד מדרק פישר שבמקום הראשון עם 161.

כפי שהבנתם, זה היה לילה של ציוני דרך עבור לברון והרשימה לא נגמרת כאן. מספר 23 של הלייקרס עלה למקום השלישי בטבלת קלעי השלשות בהיסטוריה של הפלייאוף, כשקלע בפעם ה-375 מחוץ לקשת ועקף את קליי תומפסון (שעוד צפוי לקלוע בעצמו לא מעט בהמשך הקריירה שלו). זה היה המשחק ה-67 בקריירה של ג'יימס שבו הוא מוביל את הקבוצה שלו בנקודות, כדורים חוזרים ואסיסטים. לארי בירד וטים דאנקן אחריו בדירוג, עם 21 משחקים כאלה בלבד (!).

אנתוני דייויס סייע לו להשיג את הניצחון עם 29 נקודות, מתוכן 23 במחצית השנייה, אליהן הוסיף 10 ריבאונדים וכך הפכו השניים לצמד השחקנים הראשון של הלייקרס שרושמים לפחות 25 נקודות ו-10 ריבאונדים באותו משחק בפלייאוף, כשהאחרונים לעשות זאת היו כמובן שאקיל אוניל וקובי בראיינט ז"ל בגמר המערב ב-2002. "אנחנו שני אחים גדולים שנהנים. ברגע שיש לך שני שחקנים שמתחברים ככה על המגרש ומחוצה לו, זה נהדר למועדון. לברון? הוא במצב תקיפה", אמר AD על שיתוף הפעולה שלו עם לברון.

ג'יימס התייחס לקרבות מול כרמלו אנתוני, שמחזירים אותו הרבה שנים אחורה: "זה בלתי ייאמן. 20 שנה של חברות. הוא היה נפלא הלילה, הוא גם רוצח מחצי מרחק והוא הוכיח את זה ברבע השלישי. אחרי הקריירות שלנו נדבר הרבה על הקרבות בינינו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי