סל ניצחון דרמטי לדונצ'יץ' נגד הקליפרס, סוויפ לבוסטון על פילדלפיה

לוקה דונצ'יץ', שחקני דאלאס | Kevin C. Cox/Getty Images

הסלובני היה בספק למשחק, אבל הגיב עם טריפל-דאבל מפלצתי (43 נק', 17 ריב' ו-13 אס'), בדרך ל-133:135 למאבריקס אחרי ההארכה. לאונרד קלע 32 מנגד. הסלטיקס היו לראשונים שעלו לסיבוב השני אחרי 0:4 על הסיקסרס

(גודל טקסט)

אחרי הניצחונות הנהדרים של הלייקרס ואוקלהומה, הערב (ראשון) נמשכו משחקי הפלייאוף של ה-NBA ואיתו גם העולה הראשונה לסיבוב השני – בוסטון, שהשלימה סוויפ על פילדלפיה. לאחר מכן הגיע המופע של לוקה דונצ'יץ', שניצח את הקליפרס עבור דאלאס ואיזן את הסדרה ל-2:2.

דאלאס מאבריקס (2) – לוס אנג'לס קליפרס (2) 133:135

פלייאוף NBA במיטבו, כשהכוכב הגדול ביותר מספק בדיוק את מה שצריך. אחרי ארבעה רבעים והארכה אחת, אפשר להגיד שדאלאס עדיין בתמונת העלייה לסיבוב השני, במיוחד כשדונצ'יץ' בתמונה. הקליפרס ללא ספק היו בטוחים שהם בדרך לניצחון נוסף בסדרה, במיוחד כאשר לוח התוצאות כבר הראה 21 נקודות הפרש לטובתה במהלך המחצית הראשונה.

לוקה התחמם, דחף את המאבריקס לריצת 3:17 שצמצמה את הפער כמעט לגמרי, ובהמשך גם הוביל ריצה נוספת, הפעם של 3:21, אשר העבירה את ההובלה במשחק לדאלאס. היה ברור שעד הרגע האחרון המשחק יישאר צמוד, במיוחד כשמדובר בקוואי לאונרד, כשבסוף הזמן החוקי לוח התוצאות הראה 121:121. עוד לפני הארכה דונצ'יץ' כבר השיג טריפל-דאבל מפלצתי עבורו, אך הכל התגמד למהלך האחרון במשחק, בו הסלובני לקח אחריות, זרק מחוץ לקשת למרות שהחטיא פעמיים לפני כן, והראה לכולם שהוא עשוי מחומר אחר עם סל ניצחון משוגע ושוויון 2:2 בסדרה.

לוקה דונצ'יץ' | Kevin C. Cox/Getty Images

בוסטון סלטיקס (4) – פילדלפיה סיקסרס (0) 106:110

אחרי שסיימה את העונה שעברה בצורה דרמטית ומאכזבת, לאחר הסל המפורסם של קוואי לאונרד, פילדלפיה הלכה הערב הביתה אחרי פלייאוף מאכזב ב"בועה", הכולל ארבעה הפסדים לבוסטון בסיבוב הראשון. במהלך המחצית הראשונה של המשחק היה נדמה שהסיקרס עשויים לדחות הקץ, כשג'ואל אמביד וטוביאס האריס הובילו אותה ל-32 נקודות כבר ברבע הראשון, שהסתיים 27:32 צמוד.

גם במהלך הרבע השני פילדפליה הייתה בתמונה עם קליעה באחוזים טובים, אך מנגד הסלטיקס החלו להיכנס יותר לקצב, נטלו את ההובלה, אך התזוזות על לוח התוצאות המשיכו ללא הפסקה, כשפילי הובילה 57:58 מינימלי בהפסקה. ברבע השלישי החלה הבריחה של הירוקים, כשג'ייסון טייטום קלע 7 נקודות קריטיות, ובעזרתם של בראד וונאמייקר וגרנט וויליאמס, דאג ליתרון דו ספרתי לפני הרבע המכריע במשחק, שהיה כולו בהובלתה בוסטון. פילדלפיה צמצמה בגרבג'-טיים. קמבה ווקר סיים את המשחק כהקלע המצטיין עם 32 נק', טייטום להט עם דאבל-דאבל של 28 נק' ו-15 ריבאונדים. אמביד קלע 30 נק' והוסיף 10 ריב' משלו.

קמבה ווקר, ג'ייסון טייטום | Kim Klement-Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי