דיווח: טורונטו שוקלת לא להתייצב למשחק מול בוסטון

פרד ואן וליט, קייל לאורי
פרד ואן וליט, קייל לאורי | Kim Klement-Pool/Getty Images

כאות מחאה לירי של שוטר ממשטרת ויסקונסין לגבו של ג'ייקוב בלייק, האלופה עלולה להחרים את המפגש הפותח של חצי גמר המזרח: "אם רוצים לדבר על שינוי, צריך לשלם מחיר מסוים", אמר פרד ואנווליט

(גודל טקסט)

המשחק בין טורונטו ראטפורס לבין בוסטון סלטיקס שייפתח את חצי גמר המזרח, אמור להתקיים בלילה שבין חמישי לשישי, אולם האלופה שוקלת לא להתייצב למשחק בבועה כאות מחאה לירי בוויסקונסין בו שוטר ירה שבעה כדורים בגבו של ג'ייקוב בלייק.

למעשה החלה סערה מחודשת בארצות הברית בעקבות סרטון טראגי שפורסם ברשתות החברתיות ביום שני, שחשף שוטרים במדינת ויסקונסין יורים מטווח אפס בגבר שחור שהפנה אליהם את גבו וניסה להיכנס לרכבו. הגבר שנורה, ג'ייקוב בלייק, נפצע באורח קשה כתוצאה מהירי, ופונה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי. בעקבות כך יצאו רבים להפגין נגד אלימות המשטרה, כאשר חלקם משחיתים רכוש ובוזזים חנויות ברחבי המדינה.

הגארד פרד ואנווליט התייחס לאירוע הטראגי לאחר אימון הראפטורס אתמול ואמר: "ידענו שגם אחרי המחאה דבר לא ייפסק, אבל אני חושב שבסופו של דבר אם לא נשחק, הדבר יפעיל לחץ על מישהו. אני יודע שזה לא כל כך פשוט, אבל בסופו של דבר אם אנחנו רוצים לדבר על שינוי, אך נצטרך לשלם מחיר מסוים". כעת נותר לראות אם טורונטו אכן תהיה לא להופיע ביום חמישי ואם קבוצות נוספות יילכו בעקבותיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי