ארה"ב סוערת: דונצ'יץ' רמז שמוריס ניסה לפגוע בו

לוקה דונצ'יץ', מרקוס מוריס
לוקה דונצ'יץ', מרקוס מוריס | Ashley Landis-Pool/Getty Images

לאחר ה-154:111 המטורף של לוס אנג'לס קליפרס על דאלאס, הסלובני שנעצר על 22 נקודות טען: "לא רוצה לדבר איתו, שכל אחד יחשוב מה שהוא רוצה". הפורוורד התגונן: "זה קרה בטעות, מטורף לחשוב שאנסה לפצוע בכוונה"

(גודל טקסט)

זה רק הסיבוב הראשון בפלייאוף ה-NBA, אבל הסדרה בין לוס אנג'לס קליפרס לדאלאס מאבריקס בהחלט הופכת להיסטורית. הלילה (בין שלישי לרביעי) הן נפגשו למשחק חמישי בסדרה כשהן בשוויון מוחלט, אבל 111:154 יוצא דופן לחבורה של קוואי לנוארד ופול ג'ורג' על זו של לוקה דונצ'יץ', קבעה 2:3 בסדרה וכעת הקבוצה של דוק ריברס רחוקה ניצחון מעלייה לחצי הגמר במערב.

לאחר המשחק, בדאלאס התלוננו נגד האגרסיביות של לוס אנג'לס קליפרס ובפרט נגד מרקוס מוריס, בטענה שהוא דרך על לוקה דונצ'יץ' בניסיון לפצוע אותו ברבע השלישי. מוריס הכחיש זאת מיד וטען בסיום: "אני מכבד את עצמי ואת יריביי במשחק. לחשוב שניסיתי לפצוע מישהו בכוונה זה פשוט מטורף".

מוריס גם דאג לצייץ את תגובתו ברשת והוסיף: "אני 10 שנים משחק נגד הטובים ביותר ועובד קשה לשם כך. אני מתחרה ומשאיר את הכל על הפרקט בכל משחק. אני לא מתנצל, זה קרה בטעות ותתמודדו עם זה".

דונצ'יץ', מנגד, נשמע אחרת: "יש לי את המחשבות שלי. אני מאוד מקווה שזה לא היה בכוונה. תגידו לי מה אתם חושבים". הסלובני, שהלילה נעצר על 22 נקודות, שמונה ריבאונדים, ארבעה אסיסטים וגם חמישה איבודים אחרי הופעת ענק שכללה 43 נקודות, 17 ריבאונדים ו-13 אסיסטים, הוסיף: "לכל אדם תהיה את הדעה שלו על המקרה הזה. אני מאוד מקווה שזה לא היה במכוון. לא רוצה לדבר איתו, הוא דיבר אליי בצורה לא יפה לכל אורך המשחק ואני פשוט רוצה להמשיך הלאה. אם הוא עשה את זה במכוון, זה חמור מאוד".

מרקוס מוריס, לוקה דונצ'יץ'
מרקוס מוריס, לוקה דונצ'יץ' | Kim Klement-Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי