למרות שסיכם על הארכת חוזה: נייט מקמילן פוטר מאינדיאנה

נייט מקמילן | Kim Klement - Pool/Getty Images

המאמן, שעל פי דיווחים היה אמור לחתום על הסכם חדש, סיים את דרכו לאחר שהקבוצה הודחה בסוויפ על ידי מיאמי בסיבוב הראשון בפלייאוף ה-NBA. מייק ד'אנטוני הוזכר כמועמד המוביל להחליפו

(גודל טקסט)

רק לפני שבועיים דווח בארצות הברית כי אינדיאנה פייסרס ונייט מקמילן הגיעו לסיכום על הארכת חוזהו, אלא שההדחה המאכזבת מהפלייאוף שינתה את התמונה לחלוטין והיום (רביעי) הקבוצה הודיעה על סיום דרכו של המאמן, בעקבות הפסד 4:0 למיאמי היט בסיבוב הראשון של פלייאוף ה-NBA.

בעקבות ההעפלה לפלייאוף זו העונה הרביעית ברציפות, הפייסרס החליטו להשאיר את מקמילן גם בעונה הבאה, עם אופציה לשנה נוספת, אך כאמור, לאחר שהקבוצה נכנעה למיאמי הוחלט לשנות כיוון. לפי כתב ESPN אדריאן ווז'נרובסקי, המועמד המוביל להחליפו הוא מייק ד'אנטוני, שמסיים את חוזהו ביוסטון רוקטס בתום העונה הנוכחית.

נשיא אינדיאנה לענייני כדורסל, קווין פריצ'ארד, מסר בהודעה הרשמית מטעם הקבוצה: "זו הייתה החלטה קשה עבור כולנו, אך עם זאת אנו מרגישים שזה הדבר הנכון ביותר על מנת להניע את המועדון בכיוון אחר. נייט ואני עברנו יחד את הזמנים הטובים והפחות טובים וזה היה כבוד לעבוד איתו". עוד צוין בהודעה כי מקמילן רשם מאזן פלייאוף של שלושה ניצחונות בלבד לעומת 16 הפסדים, כנראה הסיבה המרכזית לפיטוריו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי