מייקל ג'ורדן תיווך, כוכבי ה-NBA הסכימו להמשיך לשחק

מייקל ג'ורדן
מייקל ג'ורדן | Aurelien Meunier/Getty Images

לפי ESPN, בעלי שארלוט ומי שנחשב לגדול השחקנים בתולדות הליגה גישר בין הצדדים כדי שהעונה תימשך: "הוא האדם המושלם לעשות את זה", אמר אחד הנוכחים בשיחה

(גודל טקסט)

שעה קלה לאחר ששחקני ה-NBA קיבלו החלטה להמשיך את משחקי הפלייאוף ב"בועה" באורלנדו ולסיים את העונה כמתוכנן, יממה אחרי שמשחקים הוחרמו במחאה על מותו של ג'ייקוב בלייק לעיני משפחתו והיחס כלפי קהילת השחורים בארצות הברית, מתברר כי לא אחר מאשר מייקל ג'ורדן היה בין המתווכים הראשיים בין ראשי הליגה לכוכבים.

MJ, כיום בעליה של שארלוט הורנטס וחשוב מכך הבעלים האפרו-אמריקאי היחיד עם אחוזי שליטה משמעותיים בקבוצת NBA, על אף שזו כלל לא הגיעה למשחקי הדירוג באורלנדו, שוחח עם יו"ר ארגון שחקני הליגה, כריס פול, בניסיון להבין מה השחקנים דורשים כדי להתקדם ובניסיון להציע את עזרת בעלי הקבוצות. ג'ורדן גם שוחח עם ראסל ווסטברוק בכל הנוגע לקידום המחאה וכך הצליח לבטל את המחשבות על סיום העונה כבר עתה ובהצבעה שנערכה התקבלה ההחלטה להמשיך לשחק.

ג'ורדן כמובן ערך את השיחות וידאו וב-ESPN טענו שבין השאר אמר לכוכבי הליגה: "כרגע, להקשיב זה פתרון טוב יותר מאשר לדבר". אחד הנוכחים בשיחות הוסיף: "ג'ורדן הוא האדם המושלם כדי להיות בתפקיד (המתווך בין הצדדים). הוא כוכב ענק שזכה באליפויות, הוא גם בעלים של קבוצה. יש לו את כל הכבוד הדרוש מהשחקנים וגם מבעלי הקבוצות".

אדם סילבר, מייקל ג'ורדן
אדם סילבר, מייקל ג'ורדן | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי