טראמפ: "ה-NBA הפכה לארגון פוליטי, לאנשים נמאס ממנה"

דונלד טראמפ
דונלד טראמפ | OLIVIER DOULIERY/AFP via Getty Images

נשיא ארצות הברית, שידוע ביחסיו הרעים עם לברון ג'יימס וסטף קרי, בין השאר, תקף את הליגה לאחר המחאות של שחקניה: "אני לא יודע הרבה על זה, אבל הרייטינג שלהם גרוע מאוד"

(גודל טקסט)

ביממה האחרונה היינו עדים לאירוע חסר תקדים בספורט האמריקאי, כאשר שחקני ה-NBA, בעיצומו של הפלייאוף, סירבו לעלות לפרקט כמחאה על זילות חיי השחורים בארצות הברית. בסופו של דבר, הערב (חמישי) הוחלט להמשיך את העונה כרגיל, תוך כדי ניסיון להשמיע מסרים עוצמתיים יותר במאבק למען צדק חברתי. מי שסיפק תגובה ראשונה על ההתרחשויות בליגת הכדורסל הטובה בעולם הוא נשיא ארצות הברית דונאלד טראמפ, שידוע ביחסיו העכורים עם כוכבי NBA בכירים כמו לברון ג'יימס וסטף קרי וניצל את ההזדמנות על מנת לשלוח עקיצה.

"אני לא יודע הרבה על המחאה ב-NBA. אני יודע שהרייטינג שלהם גרוע מאוד, כי אני חושב שלאנשים נמאס מה-NBA, בכנות", אמר טראמפ. אם לוקחים בחשבון את עברו של הנשיא ככוכב טלוויזיה, ניתן להבין כי ביקורת על רייטינג נמוך נחשבת לעלבון קשה מצדו. "הם הפכו לארגון פוליטי וזה לא דבר טוב. זה לא דבר טוב לספורט ולא למדינה", הוסיף.

מוקדם יותר היום, גם חתנו של טראמפ ומי שמשמש כיועצו הבכיר בבית הלבן, ג'ארד קושניר, יצא נגד שחקני הליגה כשטען כי "הם ברי מזל שמצבם הכלכלי מאפשר להם לקחת יום חופש מבלי שזה יפגע בהם". כידוע, מחאות השחקנים התגברו על רקע הירי בג'ייקוב בלייק, אדם שחור ששוטרים ירו שבעה כדורים בגבו לעיני משפחתו, בקנושה שבוויסקונסין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי