אדם סילבר פרסם מכתב הבהרה, פלייאוף ה-NBA יתחדש

אדם סילבר | Zach Gibson/Getty Images

הליגה הטובה בעולם תשוב לפעילות ביום שבת, אולם טרם פורסמו מועדי המשחקים. הקומישינר הצהיר: "תומך לחלוטין בשחקנים ורואה עד כמה הם פגועים ופוחדים. שתדעו שאנחנו כאן בשבילכם וכדי לעודד אתכם"

(גודל טקסט)

עדיין לא ברור מתי בדיוק יתחדשו משחקי הפלייאוף ב-NBA, אבל הערב (שישי) פרסם אדם סילבר, קומישינר הליגה, הודעה, אפשר אפילו לומר מעין התנצלות, בעקבות דחיית המשחקים ומחאת השחקנים בעקבות הריגתו של ג'ייקוב בלייק והיחס לקהילה השחורה בארצות הברית. זמן קצר לאחר מכן, גם הודיעה הליגה על חידוש המשחקים כבר מחר, יום שבת, אך טרם פורסמו מועדי המשחקים.

"שמעתי מחלקכם בצורה ישירה ואני מבין את הכאב, הכעס והתסכול כמו שרבים מאיתנו חשים ברגעים אלה", הצהיר סילבר בתחילת מכתבו שפורסם בחשבונות הרשמיים של ה-NBA ברשתות החברתיות, "אלו זמנים מאתגרים, במיוחד עבור האנשים שנמצאים בקמפוס שלנו באורלנדו ובברדנטון (ליגת ה-WNBA) הרחק ממשפחותיהם ומחבריהם.

"אני תומך לחלוטין בשחקני ה-NBA ובשחקניות ה-WNBA ובמחויבות שלהם להפנות זרקור לנושאים חשובים למען צדק חברתי. נכון שאני לא בנעליים של הקהילה השחורה, אבל אני רואה את הטראומה והפחד ועד כמה זה פוגע. הייתה לנו אתמול שיחה טובה עם שחקני ה-NBA, המאמנים וראשי הקבוצות כדי לראות כיצד נפעל בשלבים הבאים כדי לתמוך למען שוויון וצדק חברתי. הדיונים היו כדי שנוכל למצוא דרכים לפעול יחד במגוון נושאים.

"אני מבין שחלקכם חושבים שהליגה צריכה לעשות עוד יותר – אני שומע אתכם ורוצה שתדעו שאני ממוקד כדי להבטיח שאנחנו כליגה נפעל לשינוי אמיתי בארגון שלנו וברחבי המדינה. אנחנו כאן כדי להקשיב ולעודד אתכם להיות פתוחים וכנים כפי שאתם. אנחנו כאן תמיד כדי לתמוך בכם", סיכם סילבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי