בארה"ב מחמיאים לפול: "יחד איתו, יוסטון הייתה מזמן עוברת את הסדרה"

כריס פול, ראסל ווסטברוק | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

הרכז הוביל את אוקלהומה למשחק מספר 7, בזכות ערב מושלם מול הרוקטס: "יש אנשים שבנויים לרגעי ההכרעה", אמר בסיום. ווסטבורק מנגד חטף ביקורת קשה: "למה הארדן לא קיבל את הכדור? מאותה סיבה שדוראנט לא קיבל"

(גודל טקסט)

לא מעט הרימו גבה על בניית הסגל של מייק ד'אנטוני ביוסטון רוטקס, שהחליט לוותר באופן מוחלט על סנטר ולהתבסס על החד גוניות של ג'יימס הארדן וראסל ווסטברוק שטרם הוכיחו שהם מסוגלים לסחוב קבוצה בפלייאוף. הלילה (בין שני לשלישי) הובן מדוע.

יוסטון הייתה יכולה לסיים את הסדרה מול אוקלהומה ולהבטיח מפגש מול לוס אנג'לס לייקרס בחצי גמר המערב, אך יריבתה כפתה משחק שביעי ולמרות כל המחמאות לכריס פול שממשיך להשאיר את קבוצתו עם הראש מעל המים, הסיפור מאחורי המשחק היה קומדיית הטעויות של ווסטברוק שבשלוש הדקות האחרונות, איבד פעמיים החטיא לייאפ ורשם אירבול שלא מתאים למעמד.

פרשן "דה רינגר" קווין אוקונור צייץ לאחר המשחק: "מדוע ג'יימס הארדן לא קיבל את הכדור בסיום המשחק? מאותה סיבה שקווין דוראנט לא קיבל את הכדור ברגעים המכריעים. הוא לוקח כל כך הרבה כדורים שהוא היה יכול לוותר עליהם. הרוקטס היו מסיימים את הסדרה הזאת מזמן אם כריס פול היה משחק במקומו".

ובמעבר חד לכריס פול. הרכז של הת'אנדר הציג משחק כמעט מושלם עם 28 נקודות 7 אסיסטים, 50 מעל אחוז מהשדה וחשוב מכך – קבר שתי שלשות רצופות שקבעו שוויון 98:98 שלוש דקות לסיום.  בעקבות כך פול רשם את משחקו הרביעי בפלייאוף בו רשם מעל 25 נקודות ו-0 איבודים, דבר שמעלה אותו במקום השלישי ברשימת השחקנים הפעילים – רק קווין דוראנט ולברון ג'יימס רשמו יותר משחקים כאלו.

"כשזה מגיע לקלאץ' יש לא מעט שחקנים שנרתעים מכך", אמר פול אחרי המשחק: "ויש אנשים שבנויים לכך.  כשאתה שחקן תחרותי אתה רוצה לנצח ולא משנה אם אמא שלי או דודה שלי בקבוצה היריבה. נכון שזו הייתה הקבוצה שלי בשנה שעברה, אבל אני משחק באותן אנרגיות לא משנה מול מי אני".

מיד לאחר המשחק פול הראה כמה הוא מוערך על ידי שחקני הליגה וזכה למספר רב של ציוצים ממספר שחקנים בכירים כמו לברון ג'יימס, ג'ה מוראנט, טריי יאנג ועוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי