קמבה ווקר: "טורונטו היא עדיין האלופה, היא תחזור חזקה יותר"

טורונטו רפטורס
טורונטו רפטורס | Jesse D. Garrabrant/NBAE via Getty Images

בוסטון סלטיקס ביתרון 0:2 בחצי הגמר, הרכז לא רגוע לקראת המפגש הבא נגד הרפטורס: "הם כבר חזרו מפיגור כזה בעבר". לאורי: "אנחנו עצבניים מאוד כרגע, אבל כל שעלינו לעשות זה לנצח במשחק הבא"

(גודל טקסט)

האם אלופת ה-NBA תסיים את העונה כבר בחצי ותעזוב את הבועה אורלנדו מוקדם מהצפוי? ההפסד 102:99 לבוסטון סלטיקס סיבך אותה כהוגן, אבל זו גם הזדמנות להיזכר מה קרה לפני כשנה: אז החלו הרפטורס את סדרת הגמר במזרח בפיגור 2:0 למילווקי, אבל השיבו לבאקס עם ארבעה ניצחונות רצופים כל הדרך לזכייה בטבעת היסטורית.

קייל לאורי, שמשחק בטורונטו כבר שמונה שנים וכמובן שהיה שותף לאליפות, אמר לאחר ההפסד השני בסדרה לסלטיקס: "אנחנו עצבניים מאוד כרגע, אנחנו בפיגור 2:0. נצטרך לצפות במשחקים ולהבין מה אנחנו עושים לא נכון כדי לצאת מזה. הפסדנו פעמיים ויש לנו הזדמנות למשחק במשחק הבא, זה כל מה שעלינו לעשות".

עוד אמר לאורי: "אנחנו חייבים לנצח משחק ולהתקדם משם. בוסטון משחקת מעולה ועלינו למצוא דרך לשחק טוב יותר ולגבור על בוסטון". לדבריו הוסיף פסקל סיאקם, שנעצר הלילה על 17 נקודות: "אנחנו חייבים לנצח את המשחק הבא, זה הכל. שיחקנו טוב, אבל ברבע האחרון לא הצלחנו לקלוע כמוהם".

הבעיה של טורונטו, כפי שאמר סיאקם, הייתה בעיקר אחוזי הקליעה: סיאקם קלע 6 מ-16 מהשדה, פרד ואן וליט קלע 8 מ-22 (3 מ-12 לשלוש) וגם לאורי סיים עם 5 מ-16 (0 מ-7 מחוץ לקשת). לכן, גם קמבה ווקר מבוסטון יודע ששום דבר לא נגמר: "נכון שאנחנו ביתרון כפול, אבל טורונטו כבר חזרה מפיגור כזה בעבר. טורונטו היא עדיין האלופה שמגנה על תוארה ועוד יש לנו עבודה רבה לפנינו. הם לא הולכים לוותר, אלא לחזור חזקים יותר".

קמבה ווקר
קמבה ווקר | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי