בתום דרמה: יוסטון עלתה לחצי גמר המערב. 0:2 למיאמי על מילווקי

ג'יימס הארדן, פי ג'יי טאקר | Andrew D. Bernstein/NBAE via Getty Images

הרוקטס הציגו עוד משחק מאכזב, אבל זה הספיק להם מול אוקלהומה לאחר 102:104 במשחק השביעי ובלוק של הארדן בשנייה האחרונה. ההיט ממשיכים להפתיע את מוליכת המזרח, 29 נק' ו-14 ריב' של יאניס שוב לא הספיקו

(גודל טקסט)

הפלייאוף בבועה נמשך הלילה (בין רביעי לחמישי) עם שני משחקים נוספים ומרתקים במיוחד. מוליכת המזרח מילווקי שוב הפסידה למיאמי, שעלתה ל-0:2 בסדרה אחרי 114:116. מאוחר יותר ננעל סופית הסיבוב הראשון – יוסטון הבטיחה מפגש מול הלייקרס אחרי משחק שביעי ודרמטי במיוחד שהסתיים ב-102:104 דחוק על אוקלהומה.

אוקלהומה – יוסטון 104:102 (3:4 ליוסטון שעלתה לחצי גמר המערב)

מה עוד יכולנו לבקש מהסדרה הזאת? מהפכים דרמות והכרעה בשנייה אחרונה אחרי פעולה (הגנתית) גדולה של ג'יימס הארדן שהבטיח ליוסטון לא משכנע את אוקלהומה, אבל כזה שהפסיק לסדרה נוספת מול הלייקרס בחצי גמר המערב.

כמו כל הסדרה, גם המשחק המכריע היה מותח לאורך כל אורכו, היתרון נע מצד לצד ואף קבוצה לא הצליחה להגיע ליתרון דו ספרתי. ג'יימס הארדן סבל מערב קליעה חלש במיוחד מייק ד'אנטוני נאלץ להסתמך על אריק גורדון ורוברט קובינגטון. מנגד כריס פול שוב היה האיש של הת'אנדר עם טריפל דאבל נוסף.

בתחילת הרבע האחרון, ראסל ווסטברוק העלה את הרוקטס ליתרון 82:89, היריבה הגיבה בריצת 2:12 בהובלתם של לוגואנץ דורט ופול. הארדן שכאמור לא היה במשחק, החליט הפעם לא לחזור על הטעות ממשחק מספר 6 ולקח את המשחק לידיים. האיש והזקן החזיר פעמיים את היתרון לקבוצתו תוך קצת יותר מדקה לאחר נקודות חשובות ואסיסט לפי ג'יי טאקר שקבע 102:103 כשנותרו 1:15 דקות לסיום.

ראסל ווסטברוק | EhrmannGetty Images

מהצד השני סטיבן אדמס חטף לווסטבורק במרכז המגרש ומסר לפול שהחטיא מאיזור העונשין, ווסטברוק שוב פישל והחטיא, אוקלהומה קיבלה פוזשן כמעט אחרון להכריע את הסדרה אך הארדן סיים ענה בבלוק פשוט אדיר על דורט. קובינגטון נשלח במהרה לקו וקלע אחת מתוך שתיים ואוקלהומה קיבלה הזדמנות אחרונה באמת להשלים סנסציה אבל סטיבן אדאמס איבד והסדרה נגמרה. יוסטון בחצי גמר המערב.

הארדן כאמור שלא בלט מבחינה התקפית קלע 17 בלבד (1 מ-9 מהשלוש), אבל נראה שכולם ישכחו לו את זה לאור החסימה המרשימה. לעומתו קובינגטון וגורדון הובילו את רשימת הקלעים עם 21 כל אחד, ווסטברוק הוסיף 20. מנגד כריס פול סיים סדרה פשוט אדירה עם טריפל דאבל של 19 נקודות, 11 ריבאונדים ו-12 אסיסטים, המאוכזב של הערב דורט קלע 30 נקודות.

מילווקי – מיאמי 116:114 (מיאמי עלתה ל-0:2 בסדרה)

ההיט ממשיכה להיות הקבוצה הכי מפתיעה במזרח. אחרי סוויפ בסיבוב הראשון, מיאמי רשמה ניצחון שישי ברציפות בפלייאוף שהעלה למאזן 0:2 על יאניס אנטטקומפו וחבריו. ההיט הובילו כמעט לאורך כל המשחק אך מספר טעויות בהגנה מילווקי מחקו יתרון 6 כשנותרו ארבע שניות על השעות, אולם אנטטקומפו ביצע עבירה על הבאזר ושלח את ג'ימי באטלר לקו והכוכב דייק פעמיים.

למרות כל זאת באטלר לא בלט במיוחד ואחרי שיא הקריירה בו קלע 40 נקודות, הסתפק ב-13, גוראן דרגיץ' תפס את קדמת הבמה עם 23 נקודות. מנגד אנטטקומפו  כיכב עם 29 נקודות ו-14 ריבואנדים, אבל נראה שהנתונים הסטטיסטים המרשימים כעת לא מעסיקים אותו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי