טרבור אריזה מכחיש: לא התעללתי בבני בן ה-12

טרבור אריזה | Ezra Shaw/Getty Images

בית המשפט בלוס אנג'לס הוציא צו הרחקה זמני כנגד שחקן פורטלנד, לאחר טענות קשות מצד האם: "זה בלתי נסלח, הורה לעולם לא אמור להכות ילד"

(גודל טקסט)

בית המשפט בלוס אנג'לס הוציא צו הרחקה זמני כנגד מטרבור אריזה, שחקן פורטלנד טרייל בלייזרס העונה, שכיכב בעברו ביוסטון ולייקרס איתה אף זכה באליפות ב-2009. הצו ימנע מאריזה להתקרב לבנו בן ה-12, לאחר שאימו טוענת כי התעלל בו פיזית. אריזה 'דוחה בנחרצות' את ההאשמות הקשות, ולטענתו, אימו של הילד וחברתו לשעבר, לאנה אלן, פועלת תקופה ארוכה בכוונה לפגוע במערכת היחסים של האב ובנו, בכדי לא לאפשר להם להיפגש, ע"פ טענתו של אריזה, שעלתה בפרוטוקולים בבית המשפט ופורסמה ע"י AP אמש (רביעי).

אלן טוענת במסמך שהוגש ב-27 באוגוסט, שאריזה נתן אגרוף לבנם בכתף וביד, וחנק אותו במהלך חודש יולי, בו הבן ביקר אצל כוכב ה-NBA בביתו בלוס אנג'לס, וגרם לו לוותר על ההצטרפות לקבוצתו בבועת הכדורסל הטובה בעולם באורלנדו: "זה בלתי נסלח, הורה לעולם לא אמור להכות ילד או לחנוק אותו בשום סיבה". נכתב במסמך התביעה שהגישה האם.

מסמכי בית המשפט כוללים הצהרה של הבן בן ה-12, טוען שהוא מפחד מאביו ולא רוצה לראות אותו, ומצורפת גם תמונה עם כתף חבולה. ע"פ אריזה, האם משתמשת במוניפולציות על הילד כדי לגרום לו להגיד דברים כאלה. ע"פ אריזה, אלן הגישה תלונה דומה ב-2018 בבית המשפט בצפון קרוליינה לאחר שנפרדו.

במסמך ההגנה של אריזה עוד נטען: "אני דוחה את ההאשמות המפלצתיות. מה שקורה פה בעצם הוא שהאם היא המתעללת, עם ההתנהגות הזדונית, האנוכית והמרושעת שלה כלפי מערכת יחסים של אב ובנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי