סטיב נאש חתם לארבע עונות כמאמן ברוקלין נטס

סטיב נאש | Maddie Meyer/Getty Images

הרכז האגדי מתחיל קריירה חדשה ויאמן את קווין דוראנט וקיירי אירווינג בעונה הקרובה בתפוח הגדול. ג'ייקו ווהן יהפוך לעוזר מאמן עם השכר הכי גבוה בליגה

(גודל טקסט)

חבר היכל התהילה והרכז האגדי של פיניקס בעבר, סטיב נאש, יהיה המאמן החדש של ברוקלין נטס, כך הודיעה הקבוצה היום (חמישי). הקנדי חתם על חוזה לארבע עונות, ע"פ אדריאן ווז'נאוסקי מ-ESPN. בשבועות האחרונים, בעלי ברוקלין, ג'ו טסאי, והג'נרל מנג'ר שון מרקס ניסו להחתים את נאש באגרסיביות, לאחר שזכה להשוואות רבות לסטיב קר, אך התנגד לעלות על הקווים.

נאש בן ה-46, מגיע ללא שום ניסיון כמאמן ראשי ב-NBA, אבל עם רזומה עשיר בהצלחות ככדורסלן וכאיש עסקים. הוא ידוע כמנהיג על הפרקט ומחוצה לו, עם אינטליגנטיית משחק אדירה וסגנון משחק חדשני. הוא נמצא במערכת יחסים הדוקה עם קווין דוראנט, מהתקופה בה שימש כיועץ לגודלן סטייט.

ברוקלין ישאירו את ג'ייקו ווהן ויהפכו אותו לעוזר מאמן עם השכר הגבוה בליגה, ע"פ מקורות בארה"ב, בעקבות המנהיגות שהראה לאחר שתפס את מקומו של קני אטקינסון בבועה באורלנדו. מי שמעלה סימני שאלה רבים הוא קיירי אירווינג, שניהל מערכות יחסים כושלות עם מאמנים לאורך השנים, אך כנראה ישמח ללמוד מאחד הרכזים הגדולים ששיחקו ב-NBA, ומי שזכה פעמיים בתואר ה-MVP. נאש פרש ב-2015 כשחקן לייקרס לאחר קדנציה חלשה בה סבל בעיקר מבעיות בגב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי