אנונובי הטריף את הטוויטר: "אני אף פעם לא זורק במחשבה שאחטיא"

שחקני טורונטו חוגגים | Nathaniel S. Butler / Contributor

אחרי שקבע 103:104 דרמטי עם שלשה מטורפת על הבאזר והשאיר את טורונטו בחיים, הפורוורד הסביר: "זה הכוח שלנו, אנחנו תמיד מאמינים". וגם: התגובות מהרשת והאכזבה הגדולה של ג'יילן בראון

(גודל טקסט)

אלופת ה-NBA לא מרימה ידיים. טורונטו צימקה הלילה (בין חמישי לשישי) את הסדרה מול בוטסון ל-2:1 בצורה הכי דרמטית שיכולה להיות, הודות לשלשה אדירה של או ג'י אנונובי, שקבעה 103:104 היסטרי בסיום. הראפטורס הגיעו להתמודדות בידיעה שאף קבוצה בתולדות הפלייאוף לא חזרה מפיגור 3:0 לניצחון בסדרה, וסל פשוט מטורף על הבאזר דאג שהם יישארו בחיים ולא יהיו חלק מאותה סטטיסטיקה.

אנונובי סיפר בסיום: "נשארתי פנוי וידעתי שהכדור ייכנס, כי אני לא זורק במחשבה שאחטיא. למרות שנשארה פחות משנייה על השעון, האמנו שאנחנו יכולים להגיע לעמדה טובה ואף אחד מאיתנו לא הוריד את הראש. זה הכוח של הקבוצה שלנו, כולם תמיד מאמינים. אנחנו קשוחים מבחינה מנטלית והפנים שלנו תמיד אל עבר המהלך הבא".

"מה שקרה לנו בסיום זו פאקינג חרפה", הודה בסיום ג'יילן בראון מבוסטון והסביר: "זה היה פשוט מגוחך, איום ונורא מבחינתנו. לא היינו צריכים להפסיד את המשחק הזה, אבל הורדנו את הרגל מהגז. אני לוקח אחריות, כי פישלתי מבחינה הגנתית במהלך האחרון וגם במהלכים שעשיתי קודם לכן. עם זאת, זה הפלייאוף ודברים כאלה יכולים לקרות".

בראד סטיבנס, מאמן בוסטון, ניסה להרים את המורל של חניכיו: "אנחנו משחקים מול קבוצה ממש-ממש טובה, קשוחה וחכמה. החבר'ה שלנו הלחמו והשאירו הכל על המגרש ואני חושב שהיה משחק כדורסל נהדר. זה כואב מאוד להפסיד בצורה הזו, אבל אנחנו נתאושש והתחיל להתכונן למשחק הרביעי ביום שבת".

בארה"ב לא נשארו אדישים, מיטב הציוצים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי