"רונדו של הפלייאוף חזר": בלייקרס מחמיאים לרכז

ראג'ון רונדו, לברון ג'יימס | Douglas P. DeFelice/Getty Images

הגארד סיפק משחק מצוין שכלל 10 נק', 9 אס', 5 חט' ומדד 28+ מול יוסטון וחבריו לא היו יכולים להישאר אדישים לכך: "הוא תמיד יודע היכן להיות, תרם גם בהגנה וגם בהתקפה", אמר ג'יימס. מקגי יעבור בדיקת MRI

(גודל טקסט)

אחרי התצוגה המאכזבת במשחק מספר 1 של חצי גמר המערב, שהסתיימה בניצחון מפתיע של יוסטון על הלייקרס, מוליכת המערב איזנה את הסדרה ולברון ג'יימס סיים עוד ערב מוצלח של 28 נקודות 11 ריבאונדים, 9 אסיסטים, 4 חטיפות ו-2 חסימות.

חוץ מלברון וכמובן אנתוני דייויס, מי שעוד זכה למחמאות רבות בלייקרס הוא ראג'ון רונדו, שחזר לפרקט עוד במשחק הראשון מול הרוקטס, אבל הלילה היה משמועתי הרבה יותר. חוץ מ-10 הנקודות שקלע, הוסיף 9 ריבואנדים, 5 חטיפות ומדד של 28+ ב-29 דקות. עבור פרנק ווגל מדובר בתוספת כוח שעשויה להתברר כמשמעותית בסדרות הגמר.

"הוא הכתיב את הקצב ועוזר לחבריו להיראות טוב יותר, גם אם זה לא תמיד מופיע במספרים", אמר לברון ג'יימס. הוא תמיד יודע היכן להתמקם ונותן הופעות נהדרות – גם בהגנה וגם בהתקפה. הלילה הוא שוב הוכיח זאת".

ראג'ון רונדו | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

"זה פלייאוף רונדו בנאדם", אמר חברו מרקיף מוריס והשתמש באחד הכינויים של הרכז בן ה-34. "הוא יביא אותנו למקומות הנכונים, ומדבר איתנו כל הזמן. היה שם בעבר ועשה זאת כבר מספר פעמים, אנחנו שמים שהוא חזר להוביל את הקבוצה".

לברון ג'יימס דיבר מאוחר יותר גם על הניצחון הדחוק בבועה: "בנינו את הקבוצה כדי שתוכל לשחק בדרכים שונות ונהיה מסוגל לשחק מול קבוצות גדולות, כאלו שמשחקות 'סמול בול' וגם בין לבין. היינו מוכנים לכך מהתחלה ויש לנו את כל היכולות בארגז הכלים שלנו".

לברון ג'יימס ואנתוני דייויס | Douglas P. DeFelice/Getty Images

מאמן הלייקרס פרנק ווגל הוסיף: "אנחנו מבינים של ליוסטון יש את היכולת לקלוע בין 3-6 שלשות במהירות ולצאת לריצה גדולה כמו ברבע השלישי. עלינו להגיב על כך טוב הרבה יותר טוב במשחקים הבאים. עשינו עבודה הרבה יותר טובה ברבע הרביעי – שם עשינו את ההבדל".

עם כל זאת, הלייקרס ספגו מכה לא קלה ברוטציה לאחר שהסנטר ג'ביל מקגי והגארד דיון וייטרס פונו מהמגרש בשל כאב בקרסול ומתיחה במפשעה בהתאמה. הסנטר הספיק לשחק תשע דקות, בהן קטף שני ריבאונדים ולפני שפונה המגרש וסיים ללא נקודות, בדיוק כמו ווייטרס ששיחק במשך שלוש דקות ברבע השני ולא שב לפרקט במחצית השנייה. ווגל אישר בסיום כי מקגי יעבור בדיקת MRI: "נראה איך הם יגיבו לטיפול הלילה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי