טורונטו על סף הדחה: "לבוסטון היה קל כבר מהג'אמפ בול"

קייל לאורי
קייל לאורי | Jesse D. Garrabrant/NBAE via Getty Images

לאורי יודע שהאלופה עלולה לסיים את העונה במשחק הבא אחרי שנקלעה ל-3:2 בחצי גמר המזרח: "ההגנה הייתה לא טובה, הזריקות שלנו לא נכנסו". ואן וליט על העימות ברבע השלישי: "לא רע כמו שנראה"

(גודל טקסט)

כנראה שהרגע שבאמת הכריע את משחק מספר 5 בחצי גמר המזרח בין בוסטון לטורונטו, נרשם דקה ו-12 שניות לסוף הרבע השלישי.

אחרי שני ניצחונות רצופים והשוואת הסדרה ל-2:2, הרפטורס לא עמדו בלחץ והתסכול פרץ. קייל לאורי ביצע עבירה, ספג מיד לאחר מכן טכנית על מילים מיותרות לשופט, סרג' איבקה ניגש אליו וצעק "מה אתה עושה?! אנחנו מפסידים!" ופרד ואן וליט נאלץ להרגיע את הפורוורד הקונגולזי. מהאירוע הזה בפיגור דו ספרתי, האלופה כבר לא חזרה, הפסידה 111:89 ושוב היא בפיגור בסדרה – מרחק הפסד מסיום העונה.

בסיום ואן וליט נשלח לשוחח עם התקשורת ואמר: "לקייל היה את הרגע שלו עם השופט ולסרג' היה את הרגע שלו עם קייל, אבל אלה דברים שקורים ואנחנו המשכנו הלאה. כולנו אחים, אלה דברים שיכולים לקרות. המון מונח על הכף וזה קורה, אבל זה לא היה אירוע רע כמו שזה נראה, את זה אני יכול לומר לכם. אלה דברים שקורים בכל יום בקבוצה, כי אנחנו שחקנים עם שאיפות וזה חלק מהתהליך".

פרד ואן וליט
פרד ואן וליט | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

לאורי היה מאוכזב בסיום ואמר: "ההגנה שלנו לא הייתה טובה, הזריקות שלנו לא נכנסו, לא היינו אגרסיביים מספיק. כבר מהג'אמפ-בול בוסטון הרגישה נוח במשחק. אלה דברים שאנחנו נלמד מהם, כמו שלמדנו גם מארבעת המשחקים הראשונים בסדרה. כל משחק הוא שונה, בטח שבפלייאוף. אנחנו על סף הדחה, זה נכון, והמשמעות היא שאנחנו נלחמים על החיים שלנו".

ג'יילן בראון, קייל לאורי
ג'יילן בראון, קייל לאורי | Mike Ehrmann/Getty Images

בצד המנצח, בוסטון סלטיקס כבר רואה את עצמה בגמר שלישי במזרח תוך ארבע שנים. ג'יילן בראון, מכוכבי המשחק בצד ההגנתי, אמר על כך: "ככה זה בפלייאוף, מגיעים כדי להילחם בכל משחק כי אחרת מפסידים. יצאנו מוכנים למלחמה".

קמבה ווקר, שספג ביקורות על כך שזרק תשע פעמים בלבד במשחק מספר 4 והלילה כבר סיים עם 21 נקודות (8 מ-15 מהשדה) ושבעה אסיסטים ב-36 דקות, הוסיף לדברי חברו: "הצלחתי לקרוא את המהלכים במשחק והייתי בעמדה הנכונה, זה כל מה שעשיתי. אני לא באמת יודע כמה זריקות לקחתי במשחק, אבל אני חושב שהפעם הייתי יותר בשליטה".

קמבה ווקר
קמבה ווקר | Jesse D. Garrabrant/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי