מיאמי בגמר המזרח, 36 ושיא ענק ללברון בניצחון הלייקרס על יוסטון

לברון ג'יימס | Mike Ehrmann/Getty Images

לראשונה מאז 2014, ההיט הגיעו למעמד אחרי 94:103 על מילווקי ו-1:4 חד צדדי בסדרה. יפגשו את המנצחת בין בוסטון לטורונטו (2:3). הכוכב הפך לשיאן הניצחונות בפלייאוף אחרי 102:112 על הרוקטס, קבוצתו עלתה ל-1:2

(גודל טקסט)

ה-NBA מתקרב לרגעי ההכרעה הסופיים, והלילה (בין שלישי לרביעי) קיבלנו את העולה הראשונה לגמר המזרח – מיאמי. ההיט ניצחו 94:103 את מילווקי והעפילו אחרי 1:4 ענק בסדרה. הקבוצה של אריק ספולסטרה כבר ממתינה לראות את מי היא תפגוש – בוסטון או טורונטו, כאשר הסלטיקס ביתרון 2:3 בסדרה. כמו כן, לברון ג'יימס והלייקרס עלו ל-1:2 בחצי גמר המערב אחרי 102:112 על יוסטון.

מילווקי – מיאמי 103:94 (4:1)

זה יהיה הגמר האיזורי הראשון של מיאמי מאז 2014, אז עוד כמובן כיכב בקבוצה לברון ג'יימס. מילווקי, שהייתה חסרה כמובן את יאניס אנטטוקמפו הפצוע, אמנם פתחה טוב יותר את המשחק והגיעה ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון (עמד על 13 בשיאו), אך ההיט סגרו את הפער בתחילת הרבע השני ועלו ליתרון ממנו הבאקס כבר לא הצליחו לחזור עד לסיום.

מיאמי לא הצליחה לברוח יותר מדי לאורך כל ההתמודדות על אף שהיתרון היה אצלה, אך היא החזיקה בו בגבורה וחתמה את הסדרה החד צדדית. ג'ימי באטלר (17 נקודות, 10 ריבאונדים ושישה אסיסטים) וגוראן דרגיץ' (17 נק') הובילו את ההיט לגמר, בעוד אצל המפסידה 23 נק', שבעה ריב' ושישה אס' של כריס מידלטון לא הצליחו לעזור.

גוראן דרגיץ', ג'ימי באטלר | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

יוסטון – לייקרס 112:102 (2:1)

קיבלנו משחק פשוט נפלא ועטור כוכבים. הוא היה צמוד לכל אורכו, עד הרבע האחרון, עד הלייקרס הצליחו טיפה לברוח, להחזיק ביתרון עד לסיום ולעלות ל-1:2 חשוב בסדרה, כמו הקליפרס שמובילים על דנבר בחצי השני. הרבע הראשון היה נדנדת נקודות גדולה, והרוקטס אמנם הובילו לכל אורך הרבע השני, אך הקרב עדיין היה צמוד ומותח, כשיוסטון לא הצליחה לברוח בשום שלב וההפרש היה קטן מאוד.

הרבע השלישי חזר להיות סופר צמוד. כמה צמוד? הוא נגמר ב-82:82, ששלח אותנו לסיומת סופר-מותחת. אבל היא לא הייתה כל כך מותחת, כי הלייקרס הצליחו לברוח כבר בפתיחה והרוקטס לא היו במשחק. הזמן עבד לרעתם והם ויתרו. בכך, הקבוצה מלוס אנג'לס חיברה ניצחון שני והציגה התאוששות מרשימה, האם בדרך לגמר המערב? בקרוב נדע.

לברון ג'יימס, שהוביל את רשימת הקלעים במשחק עם 36 נק', קבע שיא ענק והפך לשיאן הניצחונות בפלייאוף בכל הזמנים לשחקן בודד עם 162 כאלה. חברו לקבוצה, רייג'ון רונדו, הציג יכולת מצוינת ברבע האחרון וסיים עם 21 נק' ותשעה אס'. אנתוני דייוויס הוסיף 26 נק' ו-15 ריב'. אצל המפסידה, ג'יימס הארדן קלע 33 נק' ולא היה רחוק מטריפל דאבל, כהוסיף תשעה אס' ותשעה ריב'. ראסל ווסטברוק סיים עם 30 נק', שמונה ריב' ושישה אס'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי