יאניס הרגיע את אוהדי מילווקי: "לא יהיה טרייד"

יאניס אנטטוקומפו | Kevin C. Cox/Getty Images

45 דקות לפני ההפסד 103:94 למיאמי בחצי גמר המזרח הוחלט שהיווני הפצוע לא ישחק, אך הוא שלח רמז שימשיך. וגם: ספולסטרה הביע ספורטיביות, באטלר: "רוצים אליפות"

(גודל טקסט)

לראשונה מאז שלברון עזב את מיאמי, ההיט העפילו לגמר איזורי כאשר ניצחו הלילה (בין שלישי לרביעי) 94:103 את מילווקי, ובכך השלימו 1:4 מוחץ בסדרה מול המדורגת ראשונה. הסיפור ללא ספק שייך לבאקס, הקבוצה שסיימה עם המאזן הטוב בליגה והודחה בסדרה שהייתה חד צדדית למדי.

אין ספק שלהיעדרות של יאניס אנטטוקומפו הפצוע הייתה משמעות. הכוכב היווני לפחות שלח בשורות טובות לאוהדים, כשהודיע שיישאר גם בעונה הבאה: "לא יהיה טרייד, זה לא יקרה. היה לנו כיף בבועה. זה לא תירוץ, אבל קשה לשחק ללא קהל. אנחנו לא מרוצים מהתוצאה הסופית שלנו. נצטרך להשתפר כקבוצה ונקווה שנוכל להתחרות באופן קבוע על אליפות ולבנות תרבות כזו".

יאניס מסיים את חוזהו בעונה הבאה והוא יוכל לחתום הקיץ על החוזה הגבוה ביותר ב-NBA, אשר יגרום לו להרוויח 254 מיליון דולר לאורך כחמש שנים. דבר זה ישאיר אותו כמובן במילווקי ולפי דבריו גם אפשר להבין שהוא מתכנן להמשיך במדי הבאקס בשנים הקרובות, אך כמובן שלא מעט קבוצות שמות עין בנוגע למצבו בקיץ הבא.

גוראן דרגיץ', ג'ימי באטלר | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

אגב, ההחלטה לא לתת לאנטטוקומפו לשחק הגיעה רק 45 דקות לפני המשחק. "רציתי לשחק, כולם יודעים את זה", אמר היווני. "בסופו של דבר הקבוצה החליטה לשים את החשיבות של הבריאות שלי לפני החשיבות של משחק מספר 5, וזה דבר גדול".

מאמן מיאמי, אריק ספולסטרה, הביע ספורטיביות אופיינית: "יש לנו כבוד גדול ליריבה וזה היה מצער שיאניס לא יכל לשחק". ג'ימי באטלר, שהיה אחד הבולטים אצל ההיט, הכריז: "אנחנו רוצים לזכות, אנחנו רוצים אליפות. אנחנו מתמקדים בזה. הכל להיות הרבה יותר קשה ממה שהיה עד עכשיו, אבל אנחנו מוכנים לזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי