ד'אנטוני: "איבדנו כיוון, כנראה שאנחנו בדרך למטה"

ג'יימס הארדן
ג'יימס הארדן | Michael Reaves/Getty Images

מאמן יוסטון רוקטס ביקר את שחקניו אחרי ה-110:00 ללייקרס, שקירב אותם מרחק הפסד מסיום העונה, הארדן ו-ווסטברוק אמרו בכנות: "לא יודעים למה זה קרה. שאלה טובה". וגם: לברון ג'יימס מחמיא, ווגל עוקץ

(גודל טקסט)

שתי קליעות בלבד היו לג'יימס הארדן מהשדה הלילה (בין חמישי לשישי) ב-110:100 ללוס אנג'לס לייקרס, שהציב את יוסטון רוקטס בפיגור 3:1 בחצי גמר המערב ועל סף הדחה. עם כל הכבוד ליכולת הנפלאה של אנתוני דייויס ולכך שלברון ג'יימס היה מרחק אסיסט מטריפל דאבל, הכוכב הגדול של יוסטון אמנם הגיע ל-21 נקודות, אך 16 מהן היו מהעונשין והוא סיים את המשחק עם 2 מ-11 בלבד מהשדה.

"נשק קטלני כמו להחזיק סופרסטאר נוסף בקבוצה", אמר מאמן לוס אנג'לס לייקרס, פרנק ווגל, על משחק ההגנה המשובח בראשות ג'יימס ודייויס, "כשיש לך הגנה כל כך איכותית, זה יכול להשתוות לשלושה סופרסטארים בקבוצה אחת", הבהיר כרמז לכך שקוואי לאונרד בחר בקיץ הקודם לעבור דווקא ללוס אנג'לס קליפרס.

"ג'יימס הארדן הוא אחד משחקני ההתקפה הכי טובים שראינו אי פעם בליגה", החמיא "המלך", לברון ג'יימס, "הוא עמד על קו העונשין 20 פעמים ועוד ניסינו שלא לשלוח אותו לקו. הוא כל כך חכם שלמרות הכל הוא הצליח לסחוט את זה מאיתנו, אבל ניסינו כמה שאפשר למנוע ממנו את הדברים שהוא יודע לעשות כי זה שחקן שיכול לקלוע מכל מקום. אנחנו לא יכולים לקחת ממנו הכל, אבל ננסה להמשיך כך גם במשחק הבא ונראה מה יהיה".

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | Jesse D. Garrabrant/NBAE via Getty Images

אנתוני דייויס, שהיה המצטיין בלייקרס עם 29 נקודות, 12 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-2 חסימות, הוסיף: "אני מרגיש שאני יכול להיות עוד יותר טוב הגנתית, חושב שהייתי קצת מחוץ לקצב ברמה ההגנתית, אבל המשכתי לעשות את המוטל עליי וניסיתי כמה שיותר לעזור מתחת לסל בהתקפה ולעזור לחברים במטרה להשפיע".

בצד המפסיד, יוסטון הפכה לקבוצה לראשונה מאז 1997 שלא קלעה סל בהתקפה מתפרצת עד הרבע הרביעי. למעשה, מכיוון שהנתונים הקיימים הם מעונת 1997 ואילך, היא הראשונה שזה קורה לה מאז שהחלו לתעד נתונים שכאלה.

בכלל, יוסטון הציגה משחק מאוד נרפה והשחקנים אף ספגו ביקורת ממאמנם, מייק ד'אנטוני שאמר: "חסרה לנו הרוח, איבדנו את הדרך שלנו וזה נראה שאנחנו בדרך למטה". הארדן אמר על כך: "למה זה קרה לנו? שאלה טובה". ווסטברוק לא נשמע אחרת וסיכם: "לא יודע לומר מה קורה לנו, אין לי הסבר. ברבע הרביעי נלחמנו, וזה טוב, אבל עלינו לוודא שכולם מקריבים את עצמם כדי לנצח".

ג'יימס הארדן
ג'יימס הארדן | Michael Reaves/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי