טייטום השתווה ללברון ולבירד. סטיבנס: "הוא נתן הופעה אדירה"

ג'ייסון טייטום | Fernando Medina/NBAE via Getty Images

שחקן בוסטון הפך לשלישי אי פעם שמוביל את קבוצתו בנק', ריב' ואס' במשחק מספר 7: "זה לא יהיה קל, אבל אנחנו כאן בשביל לנצח". וגם: מתי בפעם האחרונה גמר המזרח הורכב מקבוצות שלא סיימו בשני המקומות הראשונים?

(גודל טקסט)

הסדרה הכי טובה עד כה בבועה, וללא ספק אחת המרשימות בשנים האחרונות הגיעה לסיומה הלילה (בין שישי לשבת) עם ניצחון של בוסטון שעלתה לגמר המזרח במשחק מספר 7, על חשבונה של האלופה טורונטו, שיכולה להרגיש מאוכזבת למרות כל המחמאות.

עבור המאמן בראד סטיבנס, מדובר בעלייה שלישית בארבע השנים האחרונות לגמר המזרח, והפעם יקווה להשלים את המלאכה בסדרה מול מיאמי היט: "אנחנו צריכים לשחק קשוח יותר וזה בהחלט חשוב שיהיה לנו הרבה יותר דברים בארגז הכלים שלנו, אך המשימה עכשיו היא להתכונן לסדרה החדשה מול מיאמי", אמר המאמן בסיום.  

אגב בעקבות עלייה של בוסטון נרשמה מיני היסטוריה ב-NBA כאשר בגמר המזרח לא ישחקו אחת מבין שתי המוליכות בעונה הסדירה, לאור הדחתן המוקדמת של מילווקי וטורונטו, לראשונה מאז 1969, אז בוסטון הרביעית ניצחה את ניו יורק השלישית. עם זאת, יש לציין כי הדבר קרה מספר פעמים במערב – דאלאס התמודדה מול אוקלהומה ב-2011, סן אנטוניו פגשה את יוטה ב-2007 ופורטלנד גברה על פיניקס ב-1990.

גרנט וויליאמס | Fernando Medina/NBAE via Getty Images

הכוכב של המשחק היה ללא ספק ג'ייסון טייטום – הפורוורד העולה של בוסטון כיכב עם 29 נקודות, 12 ריבאונדים ו-7 אסיסטים והפך לשחקן השלישי בלבד בהיסטוריה של ה-NBA שמוביל את הקבוצה בנקודות, ריבונאדים ואסיסטים במשחק מספר 7 אחרי לברון ג'יימס ולארי בירד.

"אם אתה רוצה להשיג כאן משהו, אתה תהיה חייב לנצח אבל זה לא יהיה קל", אמר טייטום בסיום. "אך בשביל זה אנחנו כאן". סטיבנס הוסיף והחמיא לכוכב: "יש לו גישה נהדרת למשחק, בסדרה הזו הוא הראה כל מה שאפשר לראות משחקן. הוא עשה עבודה פשוט מצוינת".

מהצד השני, קייל לאורי המאוכזב אמר בסיום: "קשה להפסיד משחק כזה, אבל הם ניצחו וצריך לתת להם את המחמאות, יש להם סיכוי טוב להדיח את מיאמי ולזכות באליפות". מאמן טורונטו ניק נרס סיכם בקצרה: "הבחורים נתנו את כל מה שיש להם. יש לנו צוות מיוחד".

ג'ייסון טייטום | Fernando Medina/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי