ראוי לקרדיט: ניק נרס קיבל הארכת חוזה בטורונטו ראפטורס

ניק נרס | Tom O'Connor/NBAE via Getty Images

למרות שקבוצתו הודחה בחצי גמר המזרח, מאמן האלופה היוצאת שנבחר למצטיין העונה חתם על הסכם חדש: "משפחתי ואני תמיד נהיה אסירי תודה על ההזדמנות"

(גודל טקסט)

זוכה פרס מאמן העונה ב-NBA והאלוף היוצא, ניק נרס, חתם היום (שלישי) על הארכת חוזה בטורונטו ראפטורס – כך הודיע המועדון באופן רשמי, מבלי לציין את פרטי ההסכם. נרס, ששימש כעוזר מאמן הקבוצה במשך חמש עונות לפני שקיבל את תפקידו הנוכחי ב-2018, מחזיק במאזן של 111 ניצחונות ו-43 הפסדים בשתי עונותיו על הקווים וכאמור, הוביל את הקבוצה לאליפות היסטורית אשתקד. העונה העמיד את אחוז הניצחונות הגבוה בתולדות המועדון, כשקבוצה ניצחה 73.6% ממשחקיה בעונה הסדירה.

"משפחתי ואני תמיד נהיה אסירי תודה על ההזדמנות הזו", אמר נרס, שקיבל את הארכת החוזה למרות שהראפטורס הודחו על ידי בוסטון בחצי גמר המזרח בסוף השבוע האחרון. "טורונטו הייתה הבית שלי בשבע השנים האחרונות ואני מצפה שזה ימשיך כך לעוד שנים רבות. ראיתי את הארגון הזה צומח ומגיע לפסגה ואני מצפה לאתגר להוביל אותנו לאליפות נוספת".

הנשיא מסאי יוג'ירי מסר: "האמון שלנו בניק רק גדל וחלק מזה נובע מהחוויות שלנו יחד. שתי העונות האחרונות היו כאלה שלא חווינו לפני כן בהיסטוריה שלנו. קודם עם הזכייה באליפות ואז עם ההתגברות על מגיפה כלל עולמית והתחייבות למאבק נגד הגזענות ולמען צדק חברתי. ניק הוכיח שהוא יכול לאמן על המגרש ולהנהיג בחיים ואנחנו מצפים להשיג דברים גדולים ביחד בעתיד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי