דיווח: מארק גאסול שוקל לחזור לשחק באירופה

מארק גאסול
מארק גאסול | Ashley Landis - Pool/Getty Images

ברדיו "קאדנה סר" הקטלאני טוענים כי הסנטר בן ה-35, שהפך לשחקן חופשי אחרי שהאלופה היוצאת טורונטו הודחה מפלייאוף ה-NBA, עשוי לשוב למולדתו בשל סיבות משפחתיות. ברצלונה תנסה לצרפו?

(גודל טקסט)

לפני כחודשיים וחצי פורסמו דיווחים על כך שפאו גאסול בדרך לקאמבק מרגש לברצלונה, אולם המהלך לא יצא לפועל בסופו של דבר. כעת, ייתכן שדווקא אחיו הקטן מארק יחזור לקבוצת נעוריהם של השניים – כך נטען היום (רביעי) ב"קאדנה סר", אותה תחנת רדיו שדיווחה על מו"מ בין פאו למועדון הקטלאני.

לפי הדיווח, מארק גאסול בן ה-35 שוקל להמשיך את הקריירה שלו באירופה, אחרי שהפך לשחקן חופשי עם הדחת קבוצתו טורונטו ראפטורס מפלייאוף ה-NBA, בעיקר מסיבות משפחתיות.

הפציעות הגבילו את גאסול בעונה החולפת, אך ב-12 עונותיו בליגה הטובה בעולם הוא נבחר שלוש פעמים למשחק האולסטאר, הוכתר לשחקן ההגנה של העונה ב-2013 ולחמישיית העונה ב-2015, כאשר מעל כל ההישגים האישיים נמצאת כמובן הזכייה שלו באליפות עם הראפטורס בשנה שעברה.

הסנטר החל את הקריירה המקצוענית שלו בברצלונה, אך סבל מבעיות משקל בנעוריו ולא הצליח להשתלב. ב-2006 עבר לשכנה ג'ירונה ובמדיה נבחר לשחקן המצטיין בליגה הספרדית, דבר שזיכה אותו בכרטיס כניסה ל-NBA.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי