ג'יימס, אנטטוקומפו, הארדן, דייויס ודונצ'יץ' בחמישיית העונה ב-NBA

לוקה דונצ'יץ', לברון ג'יימס | Jesse D. Garrabrant/NBAE via Getty Images

היווני של מילווקי נותר הנציג ביחיד במזרח בחמישייה הראשונה. לברון זכה לכבוד בפעם ה-16 ועבר את בראיינט, דאנקן ועבדול ג'אבר. יוקיץ' ולאונרד בחמישייה השנייה, ווסטברוק ובאטלר בשלישית

(גודל טקסט)

MVP של העונה הסדירה ב-NBA עדיין לא קיבלנו, אך הלילה (בין רביעי לחמישי) סוף סוף פורסמו החמישיות המצטיינות של העונה. לחמישייה הראשונה נכנס כמובן, לברון ג'יימס ששבר את שיא הליגה כאשר זכה לכבוד בפעם ה-16 וחלף על פני קובי בראיינט, טים דאנקן וקארים עבדול ג'באר.

עוד שחקן שעשה מיני היסטוריה הוא לוקה דונצ'יץ' מדאלאס שהפך לראשון מאז דאנקן (1998/99) שנכנס לחמישייה הראשונה בשנתו הראשונה או השנייה בליגה ולשלישי הכי צעיר אי פעם שעושה זאת אחרי לברון (2006) ומקס זסלופסקי (1950). את החמישייה השלימו חברו של קינג ג'יימס אנתוני דייויס, ג'יימס הארדן מיוסטון ושחקן ההגנה של העונה יאניס אנטטוקומפו ממילווקי.

ניקולה יוקיץ', שעלה אתמול בלילה לגמר המערב לאחר סדרה משוגעת של דנבר מול הקליפרס, נכנס לחמישייה השנייה, יחד עם יריבו המאוכזב קוואי לאונרד, ה-MVP של הבועה דמיאן לילארד (פורטלנד), כריס פול (אוקלהומה) ופאסקל סיאקם (טורונטו).

לחמישייה השלישית נבחרו ג'ייסון טייטום (בוסטון), ג'ימי באטלר (מיאמי), ראסל ווסטברוק (יוסטון), בן סימונס (פילדלפיה) ורודי גובר (יוטה).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי