סערה בחדר ההלבשה של בוסטון: סמארט צרח על חבריו, חפצים הושלכו

מרקוס סמארט
מרקוס סמארט | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

הגארד של הסלטיקס השתולל אחרי ההפסד השני בסדרה למיאמי, טייטום הבהיר: "אנחנו לא אמורים לשמוח, אבל אף אחד לא עבר את הגבול". מנגד, אדבאיו חשף מה גרם לריצה של ההיט ברבע השלישי בדרך לניצחון

(גודל טקסט)

בוסטון סלטיקס סיימה את עונת ה-NBA הסדירה במקום השלישי במזרח ועם תקוות גדולות לקראת הפלייאוף, אבל ספק אם האמינו שם שדווקא בגמר האיזורי ייקלעו לפיגור 2:0 מול מיאמי היט שסיימה חמישית, בייחוד לאור העובדה שבדרך העיפו את האלופה טורונטו רפטורס בשבעה משחקים וקודם לכן השלימו סוויפ על פילדלפיה.

לאחר ה-106:101 הלילה (בין חמישי לשישי) במשחק השני בסדרה, בו שמטה בוסטון יתרון שהגיע בשיאו ל-17 נקודות, דווח ב-ESPN כי מרקוס סמארט צרח על חבריו בחדר ההלבשה. לפי הכתב, מליקה אנדרוז, גם נשמע שנזרקו דברים בחדר ההלבשה וששחקנים נוספים צעקו אחד על השני.

"זה היה שום דבר", אמר לתקשורת קמבה ווקר, שהיה הבולט מבין שחקני בוסטון על הפרקט, "זה באמת היה שום דבר. שחקנים היו אמוציונליים אחרי משחק קשה, הפסד קשה. הם שיחקו הרבה יותר טוב מאיתנו, עשו כרצונם וזה ממש לא מקובל איך שנראינו ברבע השלישי, הרגשנו יותר מדי נוח במשחק והם נראו כמי שרצו את הניצחון יותר ושיחקו הרבה יותר חזק מאיתנו".

באם אדבאיו נלחם בשחקני בוסטון
באם אדבאיו נלחם בשחקני בוסטון | Kevin C. Cox/Getty Images

ג'יילן בראון אמר דברים דומים: "אמוציות עפו בחדר בין השחקנים, אבל זה הכל. יכולנו לנצח את המשחק הזה כמובן, היינו צריכים לנצח אותו, אבל לא ניצחנו".

ג'ייסון טייטום סיכם בשם הסלטיקס: "אני לא יודע מי אמר מה, אני יודע שאנחנו בפיגור 2:0, אנחנו מתוסכלים, אבל אנחנו קבוצת ספורט ואנחנו לא אמורים לשמוח אחרי הפסד כזה. אף אחד לא עבר את הגבול, דיברנו על המשחק ואנחנו חייבים להיות מוכנים למשחק הבא".

בצד המנצח, מיאמי כבר במאזן של 1:10 מאז תחילת הפלייאוף ובאם אדבאיו, שקלע 15 נקודות רק ברבע השלישי והוביל את הריצה 4:20 שהחזירה את הקבוצה למשחק בדרך למהפך, סיפר מה גרם לשינוי: "המאמן קרא לי ברבע הזה ואמר לי 'באם, אני צריך את השחקן של חמישיית העונה בהגנה'. אז התחלתי לשחק חזק בהגנה וככה גם נכנסתי למשחק בהתקפה. אני נותן את הקרדיט לספולסטרה".

באם אדבריו עוצר את מרקוס סמארט
באם אדבריו עוצר את מרקוס סמארט | Jesse D. Garrabrant/NBAE via Getty Images

אדבאיו גם הוסיף: "אני כל כך שמח להיות חלק מהקבוצה הזו, שכל אחד מגיע עם סיפור אחר, כולנו הגענו מכלום וזה היופי שבקבוצה הזו. לקחת חבורה שהגיעה מכלום ושמת אותם ביחד בקבוצה, יש להם חזון והם מנסים לעבוד לפיו".

גם ג'ימי באטלר הצטרף לדברי אדבאיו: "אנחנו מאמינים אחד בשני ויודעים למה אנחנו מסוגלים. אני גם חושב שזה מה שכיף בקבוצה הזו. כן, ברור שלפעמים אנחנו למטה, אבל אנחנו לא מורידים את הראש כי אנחנו יודעים שאם נשמור על הדרך שלנו, יש לנו סיכוי לנצח. עם חבורה כמו שיש לנו במיאמי, אנחנו תמיד עם חיוך מחוץ למגרש".

ג'ימי באטלר, ג'ייסון טייטום
ג'ימי באטלר, ג'ייסון טייטום | Jesse D. Garrabrant/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי