טייטום: "ספורטאי לא אמור לשמוח בפיגור", בראון: "אנחנו משפחה"

ג'יילן בראון
ג'יילן בראון | Andrew D. Bernstein/NBAE via Getty Images

כוכבי בוסטון סלטיקס, שצימקו את סדרת גמר המזרח נגד מיאמי ל-2:1, התייחסו לשני ההפסדים הראשונים ולחזרת הייוורד מפציעה: "איתו אנחנו טובים יותר". אדבאיו הודה: "הם שיחקו ונהנו, הורידו אותנו על הברכיים"

(גודל טקסט)

בוסטון סלטיקס הוליכה לא פעם אחת בהפרשים מאוד משמעותיים בשני המשחקים הראשונים של סדרת גמר המזרח נגד מיאמי היט, אבל בשורה התחתונה, נקלעה ל-2:0 בסיכום. הלילה (בין שבת לראשון) היא שוב מצאה את עצמה ביתרון של 20 נקודות בשיא שכמעט התמסמס, אבל הקאמבק של ההיט לא הספיק וזה הסתיים ב-106:117 שצימק את התוצאה ל-2:1.

ג'יילן בראון, שסיים כקלע המוביל עם 26 נקודות והוביל את חבריו לניצחון, נשאל בסיום על מצב הרוח בחדר ההלבשה כתוצאה מהתסכול והדיווחים על חפצים שהושלכו לאחר ההפסד במשחק השני: "יש לנו חדר הלבשה נהדר עם בחורים מצוינים, שחקנים עם המון תשוקה. אנחנו משפחה אחת וכולנו כאן כדי לעזור אחד לשני בסוף היום. הגענו במטרה לנצח היום ושמרנו על הרצון הזה עד הסיום. מה שאני עושה הכי טוב זה להגיע לסל ורציתי להציג היום את הגרסה הכי טובה שלי שאני יכול".

מי שעוד שיחק הלילה בבוסטון הוא גורדון הייוורד, שהחלים לאחר מפציעה שהשביתה אותו במשך כחודש. המאמן בראד סטיבנס אמר על הקאמבק: "אני חושב שהוא עשה את מה שהוא עשה כל השנה. הוא לא זרק וקלע הרבה, אבל הוא בהחלט כוח חשוב בקבוצה. הוא עושה אותנו טובים יותר, זה בטוח".

מרקוס סמארט, קמבה ווקר
מרקוס סמארט, קמבה ווקר | Jesse D. Garrabrant/NBAE via Getty Images

גם ג'ייסון טייטום התייחס לחזרת הפורוורד מפציעה ולתסכול לאחר שני ההפסדים: "אנחנו כל כך הרבה יותר טובים כשגורדון על הפרקט, הרבה יותר דינמיים. לקבל אותו בחזרה שווה המון. מה שהיה היה נורמלי לחלוטין, כי אף ספורטאי לא אמור לשמוח בפיגור 2:0. אחרת, זה אומר שלא אכפת לך – ולנו אכפת".

ומה אמר הייוורד? הפורוורד בכלל תכנן לעזוב את "הבועה" כדי להיות עם אשתו, רובין, לקראת לידת ילדם הרביעי, אולם הפציעה שינתה את התוכניות והוא זכה להיות איתה מוקדם מהצפוי, כשטופל: "ברור שלהיפצע לא היה בתוכניות שלי וגם לא לשוב לאינדיאנפוליס לטיפולים, אבל זה היה טוב שגם רובין הייתה שם וזכיתי להיות איתה בבית. עכשיו אני עלול להחמיץ את הלידה, אבל אני חושב שזה עדיף שאשאר כאן ואעזור לקבוצה".

גורדון הייוורד
גורדון הייוורד | Kevin C. Cox/Getty Images

מן העבר השני, באם אדבאיו שהיה המצטיין של מיאמי ו-27 נקודות שלו לצד 16 כדורים חוזרים לא הספיקו הלילה, הודה: "הם הורידו אותנו על הברכיים, הם פשוט שיחקו ונהנו ואני מניח שזה היה ההבדל הלילה". דברים דומים אמר גם ג'ימי באטלר: "פשוט לא שיחקנו חזק או עשינו דבר ממה שהיינו צריכים".

המאמן אריק ספולסטרה סיכם: "זו סדרת גמר ואנחנו פוגשים קבוצה מאוד טובה, אנחנו לא יכולים במעמד כזה לשחק בכזו רכות. בוסטון ניצחה בכל הקרבות האלו".

באם אדבאיו
באם אדבאיו | Jesse D. Garrabrant/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי