אשתו של קובי בראיינט תובעת שוטרים שהפיצו תמונות של גופתו

קובי בראיינט, ונסה בראיינט | Rodin Eckenroth/FilmMagic

על פי דיווח ב-TMZ, ונסה בראיינט מאשימה שוטרים שלכאורה צילמו את הכדורסלן האגדי ואת ביתו ג'יאנה לאחר התרסקות המסוק הטראגית: "עשו זאת לצורך סיפוקם האישי"

(גודל טקסט)

העולם כולו התאבל בחודש ינואר, כאשר נודע שאגדת הכדורסל, קובי בראיינט, נהרג בהתרסקות מסוק טראגית יחד עם ביתו ג'יאנה בת ה-14. בטיסה עצמה נכחו תשעה אנשים בסך הכל, ביניהם מאמן המכללות, ג'ון אלטובלי, ואף אחד מהנוסעים לא שרד את ההתרסקות.

היום (שלישי) דווח באתר TMZ כי אלמנתו של קובי, ונסה בראיינט, הגישה תביעה נגד שוטרים ממחוז אורנג' שבלוס אנג'לס, אשר לכאורה צילמו את תמונות הגופות מהאירוע העצוב והפיצו אותם. בכתב התביעה שנחשף בדיווח נכתב: "לא פחות משמונה שוטרים שלפו את הטלפון שלהם וצילמו תמונות של הילדים, ההורים והמאמנים המתים. הם עשו את זה לצורך סיפוקם האישי".

בתביעה טוענים כי התמונות הפכו לנושא שיחה במחלקה בה השוטרים עובדים והם הראו לחבריהם אותן ללא מטרה חקירתית. בנוסף, בתביעה מציינים כיצד התמונות נחשפו, כאשר לכאורה אחד השוטרים נכח בבר והראה אותן לאישה אותה ניסה להרשים. הברמן שמע את השיחה ודיווח למשטרת המחוז.

ונסה בראיינט | Kevork Djansezian/Getty Images

בנוסף, בתביעה נכתב כי מעולם המשפחה לא קיבלה תשובות ישירות על הנושא ושוונסה בראיינט חוששת שהן יודלפו ו"חשה ברע מהמחשבה שאנשים זרים יעשו בהן שימוש, והיא חוששת שהיא או ילדיה יצטרכו יום אחד להתמודד עם תמונות איומות של יקיריהם ברשת". התביעה מבקשת פיצויים עונשיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי