במיאמי לא הופתעו מערב השיא של הירו: "ככה הוא משחק כדורסל"

טיילר הירו | Garrett Ellwood/NBAE via Getty Images

ההיט עלו ליתרון 1:3 בגמר המזרח והתקרבו לגמר הגדול, הרוקי של מיאמי שבר את שיאו של דווין וייד: "בשבילו זה עוד יום במשרד" החמיא באטלר לאחר המשחק

(גודל טקסט)

הרוקי של מיאמי, טיילר הירו, שבר שיא קריירה הלילה (בין רביעי לחמישי) עם 37 נקודות בניצחון 109:112 על בוסטון סלטיקס במשחק 4 של גמר המזרח, ואף אחד בחדר ההלבשה של מיאמי לא היה מופתע לאחר המשחק.

ההיט, שעלו ליתרון 1:3 על בוסטון ורחוקים משחק אחד מגמר ה-NBA לאחר פלייאוף מרשים בבועה באורלנדו, החמיאו לטיילר הירו לאורך כל העונה. הם תמיד האמינו שהוא מסוגל להופעות מהסוג הזה, והם ידעו שלילד בן ה-20 יש ביטחון עצמי ויכולת ברמה גבוהה מאוד לשחקן בגילו.

"אין להרבה אנשים הזדמנות להגיע כל כך רחוק בפלייאוף ולשחק במשחק חשוב כזה". אמר חברו לקבוצה, ג'ימי באטלר לאחר המשחק. "אבל בשבילו, זה עוד יום במשרד. זה גורם לכולנו לחייך. אנחנו מאוד שמחים בשבילו בגלל שאנחנו יודעים למה הוא מסוגל, והוא פשוט משחק עם כל כך הרבה ביטחון. הוא עושה את זה לאורך כל העונה, לכן אין עליו לחץ או משהו, הוא פשוט צריך להמשיך לשחק כדורסל בדרך הנכונה".

בזמן שכל עולם הכדורסל נדהם מהמופע המדהים של הרו הלילה (14 מ-21 מהשדה ו-5 שלשות), מאמנה של מיאמי, אריק ספולסטרה, כלל לא התרגש: "אני יודע שכולם מחפשים רגע מפתח כדי להפוך את זה לסיפור נפלא, נכון? שאני אגיד 'ידעתי שהיום יהיה המשחק שלו'. אבל זה לא ככה, אני חושב שכולם מסתכלים יותר מדי על היום ומתעלמים ממה שהוא עושה במשך חודשים של עבודה קשה, זיעה וסבל בזמן שאף אחד לא צופה. מוסר העבודה שלו ייחודי וחסר מעצורים".

הרו עצמו נשאר צנוע ורגוע גם לאחר הערב הנפלא. הוא הפך לרוקי שקולע הכי הרבה נקודות מהספסל מאז 1971, ע"פ 'אליאס ספורטס'. ו-37 הנקודות שלו הפכו אותו לשחקן בן ה-20 עם הכי הרבה נקודות במשחק פלייאוף, אחרי מג'יק ג'ונסון האגדי.

"אני פשוט הולך להמר על עצמי" אמר הירו לאחר המשחק. "עשיתי את זה לאורך כל חיי, הגעתי מעיר קטנה במילווקי לקנטאקי, ואף אחד לא חשב שאני אשרוד שם כמו שאף אחד לא חשב שאני אשרוד ב-NBA. בסוף היום, אני פשוט מהמר על עצמי".

הירו גם החמיא למנהיג הקבוצה, ג'ימי באטלר: "מאז שהגעתי לפה הוא כמו אחי הגדול, והוא מאיר אותי. הוא לימד אותי כל כך הרבה דברים. הוא פשוט ממשיך להיכנס בי לא משנה מה, בין אם אני רוצה לשמוע את זה או לא, הוא הולך להגיד לי מה שאני צריך לשמוע. אני מעריך אותו מאוד על זה".

מי שעוד החמיא להירו, הוא גדול שחקני מיאמי בכל הזמנים, דווין וייד. הגארד הצעיר שבר את שיאו של וייד כרוקי עם הכי הרבה נקודות במשחק פלייאוף (שיאו של וייד עמד על 27 נקודות), ומספר 3 האגדי רשם עליו בטוויטר מספר ציוצים: "מה שאני אוהב בנוגע להירו, הוא שכולם יודעים שזה לא סתם משחק 'חם'. זו פשוט הדרך בה הוא משחק כדורסל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי