עדיין בחיים: בוסטון צימקה ל-3:2 נגד מיאמי בגמר המזרח

ג'ייסון טייטום
ג'ייסון טייטום | D. Bernstein/NBAE via Getty Images

הסלטיקס נקלעו לפיגור דו ספרתי במחצית הראשונה, אבל 41 נקודות ברבע השלישי בהובלתו של טייטום (36 נקודות בסך הכל) הובילו ולניצחון 108:121 ולכפיית משחק שישי בסדרה

(גודל טקסט)

בוסטון סלטיקס ממש לא מרימה ידיים. סדרת גמר המזרח עולה על כל הציפיות והלילה (בין שישי לשבת) נכפה המשחק השישי בסדרה, אחרי שהקבוצה של בראד סטיבנס לא נרתעה מפיגור דו ספרתי והצליחה להפוך ל-108:121 ולצמק את הסדרה מול מיאמי היט ל-3:2.

המחצית הראשונה הייתה בשליטה של מיאמי היט והסתיימה ביתרון שלה, אלא שברבע השלישי בוסטון סלטיקס רצה 2:20 מטורף, קלעה באותן 12 דקות לא פחות מ-41 נקודות ולמעשה לא הותירה סיכוי לתוצאה אחרת מלבד ניצחון שלה.

ג'ייסון טייטום, שבחצי הראשון היה מנומנם וקלע במהלכו 10 נקודות בלבד, סיים עם 36 נקודות (17 מהן ברבע השלישי), 10 ריבאונדים וגם 6 אסיסטים, ג'יילן בראון בלט גם כן עם 28 נקודות ו-8 כדורים חוזרים וקמבה ווקר קלע 15 נקודות ומסר 7 אסיסטים.

ג'יילן בראון
ג'יילן בראון | Andrew D. Bernstein/NBAE via Getty Images

במשחק הרביעי בסדרה, בסיומו עלתה מיאמי ל-1:3, טיילר הירו סיפק הצגה שהכריעה את ההתמודדות, אך הלילה הוא רשם 14 נקודות בלבד. לעומת זאת, דאנקן רובינסון קלע 20 נקודות לזכות ההיט ואת קלעי הקבוצה הוביל גוראן דראגיץ' עם 23.

בלילה שבין יום ראשון לשני יעלו השתיים למשחק השישי בסדרה – האם בוסטון תצליח לכפות גם משחק שביעי ומכריע או שמא מיאמי תבטיח את מקומה בגמר ה-NBA?

שחקני מיאמי היט
שחקני מיאמי היט | Andrew D. Bernstein/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי