לברון ג'יימס: "עכשיו יש לנו דג שמן יותר לתפוס. אני האחראי"

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

כוכב לוס אנג'לס לייקרס הצהיר מיד אחרי הטריפל דאבל במשחק החמישי נגד דנבר וההעפלה לגמר העשירי שלו בקריירה: "הכתפיים שלי רחבות מספיק, הראש חזק עוד יותר"

(גודל טקסט)

לוס אנג'לס לייקרס שבה לגמר ה-NBA לראשונה מאז 2010 ואין בכלל ספק מח חתום על ההישג הזה. גם בגיל 35, לברון ג'יימס על עצמו את מלוא האחריות והנטל ועם טריפל דאבל עצום של 38 נקודות, 16 כדורים חוזרים ו-10 אסיסטים לא השאיר לדנבר נאגטס סיכוי הלילה (בין שבת לראשון), ניצח אותה 107:117 ולמעשה הכריע את סדרת הגמר במערב שהסתיימה ב-1:4 מרשים.

אחרי ההופעה האדירה שלו ועלייתו לגמר עשירי בקריירה, הוא למעשה חוזר למעמד הנכסף אחרי שבשנה שעברה הסתיים עבורו רצף של שמונה גמרים, הצהיר לברון ג'יימס: "החברים שלי לקבוצה אמרו לי 'תחזיר אותנו הביתה'. זו הייתה האחריות שלי להוביל את הקבוצה, לעשות את המהלכים הנכונים ולעזור לנצח משחקים. יש לנו בקבוצה מספר שחקנים שמעולם לא היו בגמר NBA לפני זה וגם על כך אני לוקח אחריות".

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | Garrett Ellwood/NBAE via Getty Images

עוד אמר ג'יימס: "הכתפיים שלי רחבות מספיק כדי לשאת זאת, אבל הראש שלי חזק עוד יותר. אנחנו הולכים ליהנות הלילה, אבל אנחנו מבינים שיש לנו דג הרבה יותר שמן לתפוס. אנחנו מבינים שיש מטרה גדולה יותר. ועם זאת, אנחנו לא יכולים לקחת כמובן מאליו את מה שעשינו כי זה לא דבר שקורה בכל שנה".

אנתוני דייויס, ששיחק 35 דקות ובמהלכן קלע 27 נקודות על אף שלפני המשחק הוגדר בספק בעקבות נקע קל בקרסול, הוסיף: "נותרו לנו ארבעה ניצחונות כדי להשיג את המטרה. לברון אמר לי שנגיע רחוק בהתאם למה ששנינו נעשה ואני שמח שאנחנו עומדים במטרה".

המאמן פרנק ווגל הוסיף: "העבודה עוד לא הושלמה. מגיע לשחקנים את כל הקרדיט על מה שהם עשו, אבל עוד יש לנו משימה להשלים. זכינו בתואר ובצדק, עברנו בדרך קבוצות חזקות, אבל זו אליפות המערב ועלינו להישאר יחד ולהמשיך לעבר המשימה".

על לברון אמר ווגל: "זה מרגיש כאילו יש לו איזה צ'יפ על הכתף שמופעל כל העונה. אני כל כך מכבד ואוהב אותו…עבורי, הוא מי שמאחד את כל הקבוצה ונותן לה כוח", אמר המאמן שגם הודה כי ספק גדול אם במהלך הקריירה שלו הוא ראה שחקן ואדם שלוקח על עצמו אחריות כפי שלקח לברון ג'יימס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי