לברון רשם נקודת ציון אדירה, דראגיץ' צפוי להחמיץ את הסדרה

אנדרה איגודלה, לברון ג'יימס | Kevin C. Cox/Getty Images

קינג ג'יימס הפך ל-7 בהיסטוריה ששיחק ב-50 משחקי גמר ב-98:116 של הלייקרס על מיאמי. גם דייויס נכנס לדפי ההיסטוריה. הסלובני נפגע בכף רגלו, באטלר: "צריך לעשות מה שהרופאים אומרים". אדבאיו יחמיץ את משחק 2?

(גודל טקסט)

כך מתחילים סדרת גמר. הלייקרס ניצחו הלילה (בין רביעי לחמישי) עם 98:116 על מיאמי במשחק הראשון בסדרת גמר ה-NBA, יומיים לפני שייצא לדרך המשחק השני. אנתוני דייויס כיכב בגמר הראשון בקריירה שלו עם 34 נקודות ונכנס לדפי ההיסטוריה – כששני השחקנים היחידים בתולדות הלייקרס אשר קלעו יותר ממנו בהופעת הבכורה שלהם בגמר הם ג'ורג' מייקל ושאקיל אוניל.

"ככל שהמעמד גדול יותר, הוא רק מעלה את הרמה שלו", החמיא פרנק ווגל, מאמן הלייקרס, לדייויס. גם לברון ג'יימס סיפק הופעה גדולה ולהט במשחק הגמר, כשסיים מרחק נגיעה מטריפל-דאבל עם 25 נק', 13 ריבאונדים ותשעה אסיסטים. "מיאמי משחקת קשוח", אמר לברון. "אפשר ללמוד הרבה יותר אחרי ניצחון מאשר אחרי הפסד. אני כבר לא יכול לחכות לראות את הווידאו של המשחק שוב כדי שנראה דרכים שאנחנו יכולים להיות בהן טובים יותר".

אגב, 'קינג ג'יימס' שיחק את משחק הגמר ה-50 בקריירה שלו והפך לשחקן השביעי בלבד בהיסטוריה שמגיע לנקודת הציון המדהימה הזו. אם הסדרה הנוכחית תימשך שבעה משחקים, לברון כבר ישתווה למקום השלישי בכל הזמנים.

אנתוני דייויס | Kevin C. Cox/Getty Images

מן העבר השני, בעזרה של מיאמי, לא מעט צרות. הקבוצה סיימה 'מוכה' את המשחק כששני שחקנים חשובים שלה נפצעו – הראשון הוא גוראן דרגיץ', שלא שיחק במחצית השנייה לאחר שנפצע בכף רגלו השמאלית, ועל פי הדיווחים – הסלובני כבר לא ישוב לשחק בסדרת הגמר הזו, מה שמהווה מכה גדולה עבור ההיט.

וזה לא מסתיים כאן. גם באם אדבאיו סיים את חלקו במשחק במהלך הרבע השלישי כשנפצע בכתפו, והוא עוד אמור לשוב לשחק בהמשך הסדרה – אך למשחק השני הוא נמצא בספק. ללא ספק, מדובר בשני חיסורים משמעותיים שספק אם יותירו סיכוי למיאמי להפתיע את הלייקרס, אך ההיט יכולים להתנחם בכך שבכל שלוש האליפויות בהן זכו בהיסטוריה – הפסידו את המשחק הראשון בסדרת הגמר.

ג'ימי באטלר, שסיים את המשחק עם 23 נק', דיבר על דראגיץ' הפצוע: "אני וכל הקבוצה כאן בשבילו. אנחנו יודעים כמה הוא רוצה לנצח, כמה הוא רוצה לצאת לקרב ולהילחם איתנו ובדיוק כך אנחנו אוהבים אותו ורוצים שהוא יהיה איתנו, אבל הוא צריך לעשות את מה שהרופאים אומרים לו לעשות. הוא צריך לדאוג קודם כל לעצמו".

"אנחנו הרבה יותר טובים ממה שהראינו הערב", אמר מאמן מיאמי, אריק ספולסטרה. "צריך לתת קרדיט ללייקרס על המשחק הזה. אנחנו נלך לעבוד ולהתכונן למשחק השני".

גוראן דראגיץ' | Kevin C. Cox/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי