יתרון כפול: לוס אנג'לס לייקרס ניצחה 114:124 את מיאמי היט

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | P. DeFelice/Getty Images

לברון ג'יימס ואנתוני דייויס כיכבו עם 33 ו-32 נקודות בהתאמה ועשו ככל העולה על רוחם מול הקבוצה החסרה של ספולסטרה, הקבוצה מעיר המלאכים ביתרון 0:2 בסדרת הגמר והאליפות נראית קרובה מתמיד

(גודל טקסט)

לוס אנג'לס לייקרס עדיין לא הפסידה אף משחק בפלייאוף כשהיא לובשת את מדי ה"ממבה" שעיצב קובי בראיינט והיא רחוקה שני ניצחונות מזכייה באליפות ה-NBA. הלילה (בין שישי לשבת) היא שוב השיגה ניצחון משכנע על מיאמי, 114:124 שבהחלט הציב בסימן שאלה את סיכויי ההיט בסדרה.

מיאמי גם כך הגיעה פצועה וחבולה, ללא באם אדבאיו וגוראן דראגיץ' שנפצעו במשחק הראשון שלשום, אבל ספק אם הם היו מצליחים לעצור את לברון ג'יימס ואנתוני דייויס שנראים בשיאם – הם הצמד הראשון של לוס אנג'לס לייקרס שקולעים כל אחד מעל 30 נקודות בסדרת גמר מאז שעשו זאת שאקיל אוניל ובראיינט במשחק השלישי נגד ניו ג'רזי נטס ב-2002.

דייויס קטף 14 ריבאונדים וקלע 14 מ-15 הזריקות הראשונות שלו במשחק בדרך ל-32 נקודות, מחציתן הוא קלע רק ברבע השלישי, לברון ג'יימס השתלט על המשחק ברבע האחרון וסיים עם 33 נקודות, 9 ריבאונדים ו-9 אסיסטים והשניים כתשו את הקבוצה של אריק ספולסטרה, שזכה ל-25 נקודות ו-13 אסיסטים מג'ימי באטלר, 17 נקודות מהטיילר הירו ו-24 נקודות של קלי אוליניק מהספסל.

אנתוני דייויס, לברון ג'יימס
אנתוני דייויס, לברון ג'יימס | Andrew D. Bernstein/NBAE via Getty Images

בכלל היה זה משחק התקפי משובח של לוס אנג'לס לייקרס, שבפתיחה קלעה 25 ניסיונות מתוך 28 לשתי נקודות (89 אחוז מהשדה) ובהמשך גם החלה להפגיז מחוץ לקשת וסיימה עם 16 שלשות ב-34 אחוז וכך היא ירדה להפסקה ביתרון 14 נקודות (54:68) והגיעה עד לכדי 18 נקודות יתרון, הפרש שמיאמי כבר לא הצליחה לחזור ממנו על אף קאמבק מפואר ברבע האחרון שנתקל בהתנגדות של לברון ג'יימס.

אגב, ציון דרך נוסף נוסף שרושמים לזכותם ג'יימס את דייויס הוא שכמו שאק את בראיינט, גם הם במאזן של 1:20 כאשר הם קולעים יחד מעל 60 נקודות כולל במשחקי פלייאוף – מאזן שהצמד האגדי של הלייקרס רשם בעונת 1999-2000.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי