סילבר: לא סביר שנעצור את עונת ה-NBA בשביל המשחקים האולימפיים

אדם סילבר | Zach Gibson/Getty Images

הקומישינר הודה כי לראשונה אחרי 30 שנה, כוכבי הכדורסל הטובים בעולם לא צפויים לקחת חלק באולימפיאדה שתיערך בקיץ 2021 בטוקיו

(גודל טקסט)

כוכבים רבים ב-NBA חיכו למשחקים האולימפיים בטוקיו ב-2020 ואמורים היו להצטרף למשלחת, אולם התפרצות נגיף קורונה בעולם הובילה להשבתת כל הספורט למשך מספר חודשים, האולימפיאדה נדחתה וגם עונת ה-NBA תסתיים ככל הנראה רק בשבוע הבא, באיחור של כשלושה חודשים.

הבוקר (שבת), לאחר שלוס אנג'לס לייקרס ניצחה את מיאמי היט ועלתה ל-0:2 בסדרת הגמר, קומישינר הליגה אדם סילבר, שנמצא גם הוא ב"בועה" במתחם הדיסני וורלד, הודה שבקיץ 2021 שחקני הכדורסל הטובים בעולם לא צפויים לצאת ליפן, בתקווה שהמשחקים האולימפיים ייערכו כסדרם, כמובן.

"אנחנו נצטרך לשקול את זה, אבל אני חושב שזה לא סביר. בסופו של דבר, אנחנו נתחיל את העונה באיחור ואני לא חושב שנוכל לעצור את העונה בשביל המשחקים האולימפיים", אמר סילבר, "זה לא רק קשור לזה שנצטרך לעצור את הליגה, אלא ששחקנים יהיו בטוקיו והם גם זקוקים להכנה למשחקים ולאחר מכן תקופת מנוחה".

המשחקים האולימפיים אמורים להיערך החל מה-23.7 ועד ה-8 באוגוסט בקיץ 2021 ואילו עדיין לא ברור מתי תיפתח עונת 2020/21 ב-NBA, אך מובן מאליו שהעונה תיערך במקביל למשחקים האולימפיים ועל כן נראה שלאחר 30 שנה, שחקני הליגה הטובה בעולם לא ייקחו חלק באולימפיאדה.

נבחרת ארה"ב
נבחרת ארה"ב | צילום: Gettyimages

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי