משחק ענק לבאטלר, מיאמי צימקה ל-2:1 נגד לוס אנג'לס לייקרס

ג'ימי באטלר
ג'ימי באטלר | Jesse D. Garrabrant/NBAE via Getty Images

שוב ללא אדבאיו ודראגיץ', הכוכב של ההיט כמעט לבדו הוביל אותה ל-104:115 עם 40 נקודות, 13 אסיסטים ו-11 כדורים חוזרים ב-45 דקות. מנגד, ג'יימס סיים עם 23 נקודות ודייויס הוסיף 15 בלבד

(גודל טקסט)

מיאמי החלה את סדרת גמר ה-NBA עם שני הפסדים כואבים ללוס אנג'לס לייקרס ורבים סברו כי כך גם יהיה במשחק השלישי בסדרה, ודאי לאור העובדה שזו תהיה התמודדות נוספת אליה תגיע הקבוצה ללא באם אדבאיו וגוראן דראגיץ'. אבל מיאמי היט עדיין בחיים, בעיקר הודות לג'ימי באטלר שבהופעת ענק הוביל אותה לניצחון 104:115 ו-2:1 בסדרה נגד לוס אנג'לס לייקרס.

ללא שני הכוכבים, באטלר סיפק את אחת ההופעות הגדולות בגמר NBA כשקלע 40 נקודות, קטף 11 ריבאונדים, מסר 13 אסיסטים וגם הוסיף שתי חסימות ושתי חטיפות ב-45 דקות – מספרים יוצאי דופן. סייעו לו טיילר הירו וקלי אוליניק עם 17 נקודות כל אחד.

ומה באשר לכוכבי לוס אנג'לס לייקרס? אחרי שני משחקים בהם קלעו 30 נקודות לפחות כל אחד, לברון ג'יימס ואנתוני דייויס הציגו משחק סולידי וסיימו עם 23 נקודות ו-15 נקודות בהתאמה, אולם זה לא הספיק.

לכל אורך המשחק מצאה את עצמה לוס אנג'לס לייקרס נקלעת לפיגיר דו ספרתי, זה קרה לה גם ברבע הראשון וגם ברבע השלישי ובשני המקרים ג'יימס ודייויס היו שם כדי להוציא אותה מהבור, אבל ברבע הרביעי והאחרון באטלר לקח את המושכות והכריע את ההתמודדות. בכלל, לייקרס זרקה יותר פעמים מחוץ לקשת (42) מאשר לשתי נקודות (37), רק שהפעם קלעה 14 שלשות ואיבדה לא פחות מ-19 כדורים.

ג'ימי באטלר, לברון ג'יימס
ג'ימי באטלר, לברון ג'יימס | Kevin C. Cox/Getty Images

המשחק הרביעי בסדרה ייערך בלילה שבין שלישי לרביעי ומיאמי תנסה לעשות הכל כדי להשיב לפרקט את דראג'יץ' ואדבאיו כדי למחוק פיגור כפול ולא רק להישאר בחיים, אלא אולי להפוך את הקערה על פיה.

עוד באותו נושא: ג'ימי באטלר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי