Sport1 Banner

יכול להוביל אותה לאליפות? יוסטון סימנה מועמד לתפקיד המאמן

ראסל ווסטברוק, ג'יימס הארדן
ראסל ווסטברוק, ג'יימס הארדן | Mike Ehrmann/Getty Images

בארה"ב דווח כי ג'ון לוקאס, מאמן פיתוח השחקנים של הרוקטס בארבע השנים האחרונות, עשוי להתקדם ולהחליף את מייק ד'אנטוני על הקווים. אחד השחקנים בקבוצה כבר הביע רצון שהמהלך ייצא לפועל

קבוצות: יוסטון רוקטס
(גודל טקסט)

שנה אחר שנה יוסטון רוקטס מתיימרת לקרוא תיגר על זכייה באליפות ה-NBA, אך מסיימת את העונה באכזבה כל פעם מחדש. אחרי שמייק ד'אנטוני פינה את משרת המאמן בקבוצה הטקסנית, בארה"ב דווח היום (שני) על מועמד חדש: על פי כתב ה"ניו יורק טיימס" מארק שטיין, ג'ון לוקאס עשוי לעמוד על הקווים של יוסטון בעונה הבאה.

לוקאס שימש כמאמן פיתוח שחקנים בצוות של ד'אנטוני בארבע השנים האחרונות ופיתח מערכת יחסים טובה עם צמד הכוכבים הבכירים של הרוקטס, ג'יימס הארדן וראסל ווסטברוק, אך לא עבד כמאמן ראשי מאז 2003, אז סיים את דרכו בקליבלנד קבאלירס שאותה הדריך במשך שנתיים. בנוסף, הוא אימן את סן אנטוניו ספרס בין 1992 ל-1994 וממנה עבר לשנתיים בפילדלפיה סבנטי סיקסרס.

מי שהתלהב לקרוא את הדיווחים על מועמדותו של לוקאס הוא שחקנה של יוסטון, דנואל האוס ג'וניור. הפורוורד אמנם נזרק מהבועה באורלנדו בשל הפרת החוקים, אך עדיין מחזיק בחוזה אצל הרוקטס וכשראה את הפרסום צייץ בתגובה "אמוג'י מתפלל".

לוקאס. יכול להוביל את יוסטון לאליפות? | Lachlan Cunningham/Getty Images
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי